Szerző: Ady Krisztián

2001. október 12. 02:17

Az Eidos után az Electronic Arts is fejleszt játékai hangzásán: a Dolby Digital ellenében a DTS-t választották

Az Electronic Arts, mely a világ egyik vezető játékfejlesztő cége bejelentette első játékait, melyek teljes egészében integrálják és kihasználják a DTS Interactive többcsatornás audio-technológiáját. Az NHL 2002 és az SSX Tricky konzolos, PlayStation 2 verzióinak audioanyaga házimozi minőségű körítést ígér a játék alatt.

Az Electronic Arts, mely a világ egyik vezető játékfejlesztő cége bejelentette első játékait, melyek teljes egészében integrálják és kihasználják a DTS Interactive többcsatornás audio-technológiáját. Az NHL 2002 és az SSX Tricky konzolos, PlayStation 2 verzióinak audioanyaga házimozi minőségű körítést ígér a játék alatt.

A DST audio-technológiával DVD-lemezeken és a nmozikban találkozhatunk. A Dolby Digital-nál tisztább, részletgazdagabb hangzást biztosít. Az EA lépése meglehetősen furcsa: tudtommal ugyanis jelenleg egyetlen PC-s és konzolos rendszer sincs, mely hardveresen képes a többcsatornás audio-anyag DTS jelfolyamba kódolására. Az EA szoftvere által végzett kódolás pedig -- feltételezhetően -- jelentős teljesítményt emészthet fel, vagy kellően "gyors" kódolást alkalmazva minőségi problémákat okozhat.

A DTS jelfolyam dekódolására természetesen házimozi rendszer vagy DTS anyagot (is) fogadni képes dekóderrel ellátott, optimálisan 5.1-es hangszórórendszer kell.

Az NHL 2002 idén ősszel jelenik meg PlayStation 2 és Xbox konzolra, valamint PC-re. Az SSX Tricky-re sem kell sokat várni, a szintén rövid időn belül megjelenő játék PlayStation 2, Xbox és Nintendo GameCube konzolokon lesz játszható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról