Szerző: sammer

2000. április 10. 06:39

Q3A Silicon Graphics 320-as gépen

A lentebb látható Quake3Arena képeket Simi

A lentebb látható Quake3Arena képeket Simi készítette egy Silicon Graphics 320-as géppel (aminek a részletes ismertetőjét PDF formátumban innen töltheted le). A képeket eddig csak png formátumban lehetett megnézni (ami sokaknak gondot okozhatott), ezért most itt vannak az eredeti pcx formátumok zip-be mentve is. Előbb viszont itt van pár sor a screenshotok készítőjének egyik leveléből:

"Ami érdekes, hogy ezekkel a beállításokkal is ugyanúgy fut, mint a legbutábbakkal még 640-esben, sőt 16biten még lassabb (!) mint így. Valami turpisság van a dologban, sajnos nincs operjogom a gépre, így nem tudok jobban beletúrkálni, ki akartam kapcsolni a geometriai optimalizációt, ugye ezeken a gépeken elvileg modelleket forgatnak mozgatnak, es ő ezert cachel elég rendesen minden geometriát, és a dinamikus alkalmázasoknál mint pl. a játékok eléggé látszik, hogy mikor valami újdonság jön, ellenfél vagy mozogsz a pályán, akkor baromira beszaggat, nemritkán meg is akad, amíg mindenféle láthatósági dolgokat kiszámol, abban a hitben hogy majd jól jön még az... ha egy helyben forogsz így is van... :) pedig szívemszerint antialiasingot is nyomtam volna még rá... (ez a gép 14-szeres multisamplinggel dolgozna), csak az ilyen beállitások már jogosultságot igényelnek ha nem az alkalmazás szintjén kapcsolja be az ember, és a q3-ban én nem tudom hogy lehet-e egyáltalán, a konzolparancsok között nincs ilyesmi. "

Íme a képek, amikre kattintva letöltheted a hozzájuk tartozó ZIP fájlt.



Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról