:

Szerző: Bodnár Ádám

2001. szeptember 10. 18:35

A Sega a világ legnagyobb játékfejlesztője szeretne lenni

A japán játékfejlesztő Sega nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy a világ legnagyobb játékszoftver-fejlesztője legyen. A világelsőséget 3 év alatt kívánja megszerezni a Sega.

A japán játékfejlesztő Sega nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy a világ legnagyobb játékszoftver-fejlesztője legyen. A világelsőséget 3 év alatt kívánja megszerezni a Sega.

A japán cég tavasszal felhagyott a hardvergyártással és immáron teljes erejével a játékok készítésére koncentrál. A jelen pillanatban kapható és a közeljövőben megjelenő játékkonzolok (Playstation 2, XBox, stb.) mellett a cég mobiltelefonokra és kéziszámítógépekre is fejleszt programokat.

A vállalat működésért felelős vezérigazgatója, Tetsu Kayama elmondása szerint a Sega 2003/04-es üzleti évére 15 százalékos részesedést szerete kiharcolni a kulcsfontosságúnak számító amerikai és japán piacokon, Európában pedig 12 százalékos piacrész elhódítására törekszik. Az Egyesült Államokban és Japánban a Sega piaci részesedése jelenleg 5 százalék, Európában pedig 3 százalék.

A japán játékfejlesztő 2003/04-es évében összesen 35 millió játk eladásával számol: az Egyesült Államokban 15 millió, Japánban és Európában pedig 10-10 millió program értékesítését tervezik.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 17:04

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.