Szerző: Bodnár Ádám

2001. szeptember 5. 14:43

Hamarosan az USA-ban is megkezdődik az Xbox reklámkampánya

A Microsoft szeptemberben a SoBe, a Vans és a Taco Bell cégekkel közösen kezdi meg az Xbox konzol reklámkampányát - jelentette a Wall Street Journal.

A Microsoft szeptemberben a SoBe, a Vans és a Taco Bell cégekkel közösen kezdi meg az Xbox konzol reklámkampányát - jelentette a Wall Street Journal.

Hogy a potenciális vásárlókban minél inkább tudatosuljon az Xbox márkanév, a SoBe által szervezett "Love Bus" rendezvénysorozat keretében a kíváncsi érdeklődők kipróbálhatják az Xbox gépeket.

A redmondi cég ezen felül egy hétszámjegyű szerződést kötött a Vans ruhagyárral a Vans Triple Crown sportesemények szponzorálásáról. A Microsoft a Sony-t váltja fel a társszponzori szerepkörben.

Az USA-ban található mintegy 7,000 Taco Bell gyorsétteremben a TV-ken Xbox reklámok lesznek láthatók. Ezen felül a Microsoft az Egyesült Államok több, mint negyven nagyvárosában állít fel pavilonokat, ahol bárki kipróbálhatja az Xbox játékokat.

Az Xbox november 8-án debütál az Egyesült Államokban. A Microsoft összesen közel 500 millió dollárt kíván a konzol marketingjére költeni.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról