:

Szerző: sammer

2001. augusztus 10. 05:41

Bemutatták a népszerű Moto Racer sorozat legújabb, harmadik részét

Tegnap az Infogrames bejelentette a népszerű Moto Racer sorozatnak legújabb,

Tegnap az Infogrames bejelentette a népszerű Moto Racer sorozatnak legújabb, harmadik részét. Az eredetileg az Electronic Arts tulajdonába tartozó Moto Racer sorozat egy évvel ezelőtt került a francia kiadóhoz, és azóta nem lehetett hallani róla semmit.

Az előző két részhez hasonlóan a Moto Racer 3 utcai és off-road motoros versenyzést is magában foglal. A játék fizikája már az előző részekben is elismerten realisztikus volt, a Moto Racer 3-ban az ígéretek szerint pedig már a gyakorlott motoros is teljesen otthon érezheti magát. Ámbár a játékot még nem lehetett kipróbálni a bejelentésen, az Infogrames bemutatott egy 20 perces reprezentatív demót. A Moto Racer 3 játékban hat játékmódban összesen 32 motorral száguldozhatunk, amik közül 16 utcai, 16 pedig off-road kialakítású. A hat játékmód az utcai verseny, supercross, motocross, szadad stílusú, ügyességi, és városi versenyek. Az utcai verseny a neve ellenére zárt pályákon zajlik, amiket valós versenypályákról modelleztek, ez pedig az egyik legnagyobb újítás a Moto Racer harmadik részében. Az egyik leghíresebb ilyen pálya a Japánban lévő Suzuka International Raceway lesz.

A motocross és supercross játékmódok alapvetően megegyeznek, annyi különbség van köztük, hogy míg az első mód külső helyszíneken játszódik, addig az utóbbi játékmódban kisebb belső építésű pályákon harcolhatunk a dobogós helyezésekért. A szabad stílusú verseny lényegében a mutatványokról szól. Itt a versenyzőknek off-road építésű motorukkal kell a 20 különböző ugrást és mutatványt végrehajtaniuk, amire ugratók széles választéka ad lehetőséget. Ezek a levegőben bemutatott pózok és mozgások motion-captured technológiával készültek, és az egyszerű, könnyen elsajátítható ugrások mellett egészen merész manővereket is tartalmaznak. Az ügyességi mód az egyik legegyedülállóbb lehetőség lesz a Moto Racer 3-ban. Ilyenkor a játékos egy kis motort kap, ami bár off-road kerekekkel lesz felszerelve, mégsem beszélhetünk egy erős járműről. Ezzel a motorral nehéz és lassú manőverekkel kell különböző tárgyakat kerülgetnünk, ugrálnunk rajtuk, vagy éppen a kerekekkel kell bűvészkednünk. Végül, a városi versenyban az utcaihoz hasonlóan kell száguldoznunk, azzal a különbséggel, hogy itt valódi városi utcákon keresztül versenyezhetünk. A jelenlegi információk szerint Párizs utcáin vezethetünk majd, miközben a forgalmat is kerülgetnünk kell.

A motorok irányítását nagyon egyszerűre tervezik, a gyorsítás, fékezés, és a kanyarodás is a lehető legkönnyebben kezelhető lesz. Az off-road motorokon lehetőség lesz előre vagy hátra hajolni, amivel a nagyobb ugrások kiegyensúlyozottabbak lesznek a légellenállás csökkenésének köszönhetően. A gépeken számos alkatrészt fejleszteni lehet majd a futamok között, mint a lengéscsillapítók, az erőforrás, a sebváltó és a gumik.

A látottak alapján elmondható, hogy az új játék grafikája jelentősen tovább lett fejlesztve az előző részekben látott megjelenéshez képest. A fejlesztők minden bizonnyal a fotorealisztikus megjelenítést tűzték ki célul, és ennek köszönhetően minden, ami a Moto Racer 3-ba került, a motorok modelljeitől a pályákig nagyszerűen néznek ki. Bár a jelenlegi változatba még nem volt beépítve, a végleges játék a teljes képernyős élsimítást is támogatni fogja (ami azoknak lesz igazán hasznos, akik nem értenek annyira a számítógépükhöz, hogy ezt az illesztőprogramban kapcsolják be). Természetesen a többjátékos támogatás is jelen lesz a játékban, és a kiadó ígérete szerint a novemberi megjelenés után további letölthető pályákat fognak elérhetővé tenni.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 24. 21:13

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.