Lottózás után a Yettelnél próbál szerencsét a cég új marketingvezetője
A HWSW-nél alapesetben ritkán foglalkozunk karrierhírekkel, a Yettel Magyarország azonban valamilyen misztikus erő által vezérelve rendszeresen betalál a témába vágó közleményeivel. Most például azzal, hogy Simon György lett május 6-tól a cég lakossági marketingigazgatója, vagyis az az ember, aki a lakossági ajánlatok fejlesztéséért felel majd a jövőben.
Simonról többek között tudni kell, hogy az elmúlt három évben a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott, méghozzá
Digitális lottójátékokon.
Keddtől azonban (újra) a telekommunikációban próbál szerencsét Szafonov Olga helyén, akinek a nevéhez többek között olyan termékek fűződnek, mint az OtthonNet, a Yettel TV vagy a Yepp és Full ajánlatok. Május elejével egyébként Kovács András Péter, a Telekomtól leigazolt marketingkommunikációs vezető is távozott a cégtől, neki viszont még nem találták meg az utódját.
Az új marketingvezető amúgy a Yettel közleménye szerint mély szenvedélyt érez a városi vasúti közlekedési hálózatok története iránt (sic!), illetve szeret főzni is, de ez utóbbit mostanában mindegyik menedzsernek az életrajzába beleírják valamiért, szóval nem jár érte pont.
USA Tech Hub: ahonnan a passzátszél fúj Minden, ami a technológiai szektorban történik, jellemzően az USA-ból indul.
Lazán kapcsolódik egy valamivel nagyobb léptékű karrierhír a Yettel (pontosabban tulajdonosa) háza tájáról: júniusban távozik a PPF Csoport éléről Jiri Smejc vezérigazgató, akinek a feladatait a jövőben társ-vezérigazgatóként látja el Katerina Jiraskova pénzügyi vezető és Didier Stossel beruházásokért felelős vezető.
Bizonyos szempontból rájuk is igaz, hogy rajonganak a városi vasúti hálózatokért, hiszen a PPF a Skoda Group tulajdonosa, mely az ismert cseh márka tömegközlekedési járműveit - többek között villamosokat és trolibuszokat - gyártja.