Lottózás után a Yettelnél próbál szerencsét a cég új marketingvezetője
A HWSW-nél alapesetben ritkán foglalkozunk karrierhírekkel, a Yettel Magyarország azonban valamilyen misztikus erő által vezérelve rendszeresen betalál a témába vágó közleményeivel. Most például azzal, hogy Simon György lett május 6-tól a cég lakossági marketingigazgatója, vagyis az az ember, aki a lakossági ajánlatok fejlesztéséért felel majd a jövőben.
Simonról többek között tudni kell, hogy az elmúlt három évben a Szerencsejáték Zrt.-nél dolgozott, méghozzá
Digitális lottójátékokon.
Keddtől azonban (újra) a telekommunikációban próbál szerencsét Szafonov Olga helyén, akinek a nevéhez többek között olyan termékek fűződnek, mint az OtthonNet, a Yettel TV vagy a Yepp és Full ajánlatok. Május elejével egyébként Kovács András Péter, a Telekomtól leigazolt marketingkommunikációs vezető is távozott a cégtől, neki viszont még nem találták meg az utódját.
Az új marketingvezető amúgy a Yettel közleménye szerint mély szenvedélyt érez a városi vasúti közlekedési hálózatok története iránt (sic!), illetve szeret főzni is, de ez utóbbit mostanában mindegyik menedzsernek az életrajzába beleírják valamiért, szóval nem jár érte pont.
Autista csodabogarak Az informatikai közeg jó táptalaj a neurodivergens szakembereknek.
Lazán kapcsolódik egy valamivel nagyobb léptékű karrierhír a Yettel (pontosabban tulajdonosa) háza tájáról: júniusban távozik a PPF Csoport éléről Jiri Smejc vezérigazgató, akinek a feladatait a jövőben társ-vezérigazgatóként látja el Katerina Jiraskova pénzügyi vezető és Didier Stossel beruházásokért felelős vezető.
Bizonyos szempontból rájuk is igaz, hogy rajonganak a városi vasúti hálózatokért, hiszen a PPF a Skoda Group tulajdonosa, mely az ismert cseh márka tömegközlekedési járműveit - többek között villamosokat és trolibuszokat - gyártja.