Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. december 15. 14:28

Van egy jó és egy rossz hírünk azoknak, akik tévén nézik a YouTube-ot

Kevesebb lesz a reklám, de azok hosszabbak, ráadásul a tévés Shorts-ba is jönnek.

Robog tovább a YouTube, hogy még több felhasználót bírjon rá a hirdetésmentes prémium csomagra való előfizetésre, ennek érdekében folyamatosan változtatásokat eszközöl a formátumokban. Most éppen a YouTube okostévékre készített verziójában megjelenített reklámok hosszával és gyakoriságával variál. Mint kiderült, a nagyképernyős élményt preferáló YouTube-használók által nézett videókat kevesebbszer fogják megszakítani reklámok a jövőben – ám mivel nem lehet minden tökéletes, ezért cserébe azok hosszabbak lesznek.

Repülésbiztonság és innováció a HungaroControl fókuszában (x)

Technológiai infrastruktúrában és szakmai kompetenciában is a régió egyik legfejlettebb léginavigációs szolgáltatója a HungaroControl.

Repülésbiztonság és innováció a HungaroControl fókuszában (x) Technológiai infrastruktúrában és szakmai kompetenciában is a régió egyik legfejlettebb léginavigációs szolgáltatója a HungaroControl.

A szűkebb tesztelői kör után most globálisan érkező módosítással a nézők a tájékoztatás szerint 29 százalékkal hosszabb ideig nézhetik a kiválasztott videót két hirdetés közt. A videómegosztót tévén használó nézők emellett egy frissített számlálót is fognak látni a képernyő jobb alsó sarkában, ami nem a szünetben látható hirdetések számát fogja jelezni, hanem a hirdetésszünetből még hátralévő időt jelzi.

A cég bejegyzéséből kiderül továbbá, hogy a tévéken elérhető YouTube Shorts szolgáltatásba megérkeznek a hirdetések, hasonló módon történő megjelenítéssel, amit a webes böngészőkben és a mobilverziókban lehet látni.

a címlapról

SIGN-IN

5

Jöhet a ChatGPT-fiókos bejelentkezés

2025. május 28. 11:32

Az OpenAI szeretné, ha a felhasználók ChatGPT-fiókjukkal jelentkezhetnének be a harmadik féltől származó alkalmazásokba.