Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. december 15. 14:28

Van egy jó és egy rossz hírünk azoknak, akik tévén nézik a YouTube-ot

Kevesebb lesz a reklám, de azok hosszabbak, ráadásul a tévés Shorts-ba is jönnek.

Robog tovább a YouTube, hogy még több felhasználót bírjon rá a hirdetésmentes prémium csomagra való előfizetésre, ennek érdekében folyamatosan változtatásokat eszközöl a formátumokban. Most éppen a YouTube okostévékre készített verziójában megjelenített reklámok hosszával és gyakoriságával variál. Mint kiderült, a nagyképernyős élményt preferáló YouTube-használók által nézett videókat kevesebbszer fogják megszakítani reklámok a jövőben – ám mivel nem lehet minden tökéletes, ezért cserébe azok hosszabbak lesznek.

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW!

Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW! Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

A szűkebb tesztelői kör után most globálisan érkező módosítással a nézők a tájékoztatás szerint 29 százalékkal hosszabb ideig nézhetik a kiválasztott videót két hirdetés közt. A videómegosztót tévén használó nézők emellett egy frissített számlálót is fognak látni a képernyő jobb alsó sarkában, ami nem a szünetben látható hirdetések számát fogja jelezni, hanem a hirdetésszünetből még hátralévő időt jelzi.

A cég bejegyzéséből kiderül továbbá, hogy a tévéken elérhető YouTube Shorts szolgáltatásba megérkeznek a hirdetések, hasonló módon történő megjelenítéssel, amit a webes böngészőkben és a mobilverziókban lehet látni.

A legnagyobb hazai IT kutatás adatfelvétele elindult, idén már AI kérdéssorral. Kérjük, szánj pár percet rá, ez közös érdekünk, hiszen enélkül nehéz meghozni technológiai vagy karrier döntéseket! A válaszadás anonim, illetve elérhetőek a korábbi évek eredményei is.

a címlapról