Szerző: Koi Tamás

2023. november 17. 13:01

Mostantól szoptatós videókkal is lehet pénzt csinálni a YouTube-on

Frissültek a YouTube szigorú reklámelhelyezési feltételei, így mostantól már nem kizáró ok a női mell vagy fenék ábrázolása a reklámokkal ellátott videókban - persze bizonyos határokon belül.

Új video-monetizálási lehetőséget kapnak az influenszerek és egyéb kreatív youtuberek a YouTube frissített hirdetéselhelyezési feltételei révén. A frissített szövegezés értelmében legalábbis mostantól lehetőség van arra, hogy olyan videók után is pénzhez jusson a csatorna tulajdonosa, melyeken női mell vagy mellbimbó látható.

Azzal a feltétellel, ha a videó szoptatást ábrázol, illetve kötelezően megjelenik benne egy gyerek is.

Ugyanígy engedélyezett a mellszívó pumpák használatát direktben ábrázoló videókban a reklámelhelyezés, ugyanakkor akárcsak a szoptatás esetében, itt is egyértelműen kontextusba kell helyezni a "cselekményt".

breastfeeding

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A YouTube szerint a reklámozási kódex változtatását az indokolta, hogy számtalan visszajelzés érkezett a szoptatást segítő videók kapcsán az "ebben az élethelyzetben" lévő szülők részéről, ezzel a videomegosztó szolgáltatás pedig összességében az ilyen tartalmak terjedését, könnyebb hozzáférhetőségét kívánja elősegíteni.

A női kebleket a fentiek alapján direkt módon ábrázoló videók mellett mostantól monetizálhatók azok a videók is, melyek bizonyos, a fenék mozgását hangsúlyosabbá tévő táncmozdulatokat ábrázolnak, azzal a kitétellel, hogy az ábrázolás nem fókuszál kifejezetten a hiányos öltözetre, elsődleges és másodlagos nemi szervekre és a táncos nem mímel szexuális tevékenységet.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról