Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. szeptember 15. 14:15

Fizetett megjelenítések jönnek a Spotify kezdőlapjára

A kezdőlapon célozhatják meg az előadók aktív hallgatóikat, feltéve, ha fizetnek.

A Spotify elindította új Showcase nevű szolgáltatását, aminek segítségével az előadók kiemelt megjelenítést vásárolhatnak maguknak a streaming app kezdőoldalán. Az alkotók egy tetszőleges dalt, vagy akár egy komplett albumot reklámozhatnak szalaghirdetésként, targetálva egy tetszőleges hallgatói csoportot. Az újítás első körben 30 piacon válik elérhetővé, de csak a minimum ezer lejátszást produkáló előadók vehetik igénybe, az elmúlt 28 napos időszakot vizsgálva.

A senior horizonton túl: a staff meg a többiek

Senior tapasztalati szint fölött van még pár egzotikus lépcsőfok, illetve a mögöttük rejtőző elvárások.

A senior horizonton túl: a staff meg a többiek Senior tapasztalati szint fölött van még pár egzotikus lépcsőfok, illetve a mögöttük rejtőző elvárások.

A streamingszolgáltatás szerint általánosságban elmondható, hogy adott produktum kiadása utáni első évben a lejátszások 75 százaléka az első hónap után folyik be, így nem csak a megjelenés pillanatában fontos a promóció.

Ugyan a Showtime érkezésének az előadók örülhetnek, a másik oldalon ott vannak a felhasználók, akik egyre zsúfoltabb kezdőképernyővel szembesülnek. Ráadásul a Spotify új dizájnja nem aratott maradéktalan sikert, a későbbiekben pedig már a szponzorált zene is láthatóbbá válik előttük, ergó több reklámmal szembesülnek. A tényt enyíti, hogy az előadók viszonylag pontosan célozhatják azokat, akiket jó eséllyel érdekel is adott zene, akár kimondottan az adott zenekar aktív hallgatóit.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról