:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. szeptember 15. 14:15

Fizetett megjelenítések jönnek a Spotify kezdőlapjára

A kezdőlapon célozhatják meg az előadók aktív hallgatóikat, feltéve, ha fizetnek.

A Spotify elindította új Showcase nevű szolgáltatását, aminek segítségével az előadók kiemelt megjelenítést vásárolhatnak maguknak a streaming app kezdőoldalán. Az alkotók egy tetszőleges dalt, vagy akár egy komplett albumot reklámozhatnak szalaghirdetésként, targetálva egy tetszőleges hallgatói csoportot. Az újítás első körben 30 piacon válik elérhetővé, de csak a minimum ezer lejátszást produkáló előadók vehetik igénybe, az elmúlt 28 napos időszakot vizsgálva.

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW!

Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW! Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

A streamingszolgáltatás szerint általánosságban elmondható, hogy adott produktum kiadása utáni első évben a lejátszások 75 százaléka az első hónap után folyik be, így nem csak a megjelenés pillanatában fontos a promóció.

Ugyan a Showtime érkezésének az előadók örülhetnek, a másik oldalon ott vannak a felhasználók, akik egyre zsúfoltabb kezdőképernyővel szembesülnek. Ráadásul a Spotify új dizájnja nem aratott maradéktalan sikert, a későbbiekben pedig már a szponzorált zene is láthatóbbá válik előttük, ergó több reklámmal szembesülnek. A tényt enyíti, hogy az előadók viszonylag pontosan célozhatják azokat, akiket jó eséllyel érdekel is adott zene, akár kimondottan az adott zenekar aktív hallgatóit.

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról