Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. július 25. 13:15

Szöveges posztokkal erősít a TikTok a Twitter körüli zűrzavarban

Az elsődlegesen rövid videókra specializálódott platform a képek posztolási lehetősége után szöveges bejegyzésekkel készül erősíteni, miután a Meta is elindította a Threads-t.

A TikTok láthatóan nem szeretne fontos ziccert kihagyni a Twitter (jelenleg „X”) átalakulása közepette, és bevezeti a csak szöveget tartalmazó bejegyzések formátumát. A videómegosztó hétfőn bejelentette, hogy a szöveges posztokkal a „tartalomkészítés határait” szeretné kibővíteni, így a felhasználók kreativitása már nem csak a kommentekben, feliratokban és videókban kap teret.

A legfeljebb 1000 szót tartalmazó posztokhoz színes háttéreket lehet beállítani, illetve adott a matricák és hashtagek használata. A szolgáltatás így arra buzdítja a fiatalokat, hogy osszák meg bátran verseiket, dalszövegeiket és gondolataikat írásos formában is. Az újítást fokozatosan vezeti be a cég, ahol már elérhető, ott alkalmazáson belül a kamerafunkció elindítása után a szöveges tartalom készítése jelenik már meg harmadik lehetőségként a videó és a fotó mellett.

A senior horizonton túl: a staff meg a többiek

Senior tapasztalati szint fölött van még pár egzotikus lépcsőfok, illetve a mögöttük rejtőző elvárások.

A senior horizonton túl: a staff meg a többiek Senior tapasztalati szint fölött van még pár egzotikus lépcsőfok, illetve a mögöttük rejtőző elvárások.

A Meta szintén nemrég indította el a Threads közösségi alkalmazást, ami néhány napon belül átlépte a százmillió felhasználós mérföldkövet, igaz, aktív felhasználói bázisa nagyon hamar drámaian visszaesett és a felére csökkent. Hogy az Instagramra építő, szövegalapú Threads hosszútávon mennyire válik sikersztorivá, az ugyanakkor továbbra sem egyértelmű: a hosszú távú siker érdekében mindenképpen szükség lesz arra, hogy a tartalom tartósan vonzóvá váljon, aminek jó alapot adhatnak azok a celebek és márkák, melyek az Instagramon eleve jelen vannak és így  könnyűszerrel meg tudnak jelenni az új felületen is.

A TikTok valamivel több mint egymilliárd felhasználóval rendelkezik, míg az Instagramnak 2,3 milliárd felhasználója van. A kínai videómegosztó közönsége fiatalabb, mint az Instagramé, és az elsődleges hírforrásnak számít a 12-15 évesek körében. Mindemellett nem elhanyagolható, hogy a TikTokot aggodalommal figyelik a nemzetbiztonsági kockázatokra hivatkozó kormányok, akár korlátozzák is használatát.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

DÁP

23

Kanyarban a digitális személyi

2024. május 13. 14:45

Ősztől okostelefonnal is igazolhatják magukat azok, akik csatlakoznak a Digitális állampolgárság programhoz.

EUROPOL

0

Feltörték az Europol oldalát

2024. május 13. 13:53

Az Europol ellen elkövetett támadást magára vállaló hackercsoport szerint titkosított rendőrségi dokumentumokat sikerült letölteniük.