Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. május 18. 14:10

Hosszabb, átugorhatatlan reklámok jönnek a tévés YouTube-ra

Az eddigieknél kétszer hosszabb reklámokat fog elkezdeni megjeleníteni a YouTube a TV-készülékeken lejátszott videók előtt.

Még frusztrálóbbá válik tévéképernyőn használni a YouTube-ot azok számára, akik nem fizettek elő a szolgáltatás reklámmentes verziójára, a Premiumra: a videmegosztó a szerdai YouTube Brandcast eseményen jelentette be, hogy hamarosan bevezeti a 30 másodperc hosszúságú, nem átugorható hirdetéseket a csatlakoztatott tévéken megtekintett legnépszerűbb tartalmak elé.

A senior horizonton túl: a staff meg a többiek

Senior tapasztalati szint fölött van még pár egzotikus lépcsőfok, illetve a mögöttük rejtőző elvárások.

A senior horizonton túl: a staff meg a többiek Senior tapasztalati szint fölött van még pár egzotikus lépcsőfok, illetve a mögöttük rejtőző elvárások.

A formátummal egy összefüggő, félperces reklámot kapnak a nézők a két egymás után elhelyezett 15 másodperces bejátszások helyett (melyek közül a második átugorható). A lehetőség a YouTube Select hirdetési platformon keresztül lesz elérhető a hirdetők számára, ami a legnézettebb tartalmak felső öt százalékát célozza meg. A YouTube állítása szerint a YouTube Select megtekintések 70 százaléka tévés forrásból származik, így ideálisnak tűnik a platform a hosszabb hirdetések számára.

A videómegosztó emellett elkezdte tesztelni a videók szüneteltetése közben megjelenő reklámokat is, de nem pontosította, hogy az új formátumokkal mikortól találkozhatnak a felhasználók élesben.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról