Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. május 18. 14:10

Hosszabb, átugorhatatlan reklámok jönnek a tévés YouTube-ra

Az eddigieknél kétszer hosszabb reklámokat fog elkezdeni megjeleníteni a YouTube a TV-készülékeken lejátszott videók előtt.

Még frusztrálóbbá válik tévéképernyőn használni a YouTube-ot azok számára, akik nem fizettek elő a szolgáltatás reklámmentes verziójára, a Premiumra: a videmegosztó a szerdai YouTube Brandcast eseményen jelentette be, hogy hamarosan bevezeti a 30 másodperc hosszúságú, nem átugorható hirdetéseket a csatlakoztatott tévéken megtekintett legnépszerűbb tartalmak elé.

Mindent vivő munkahelyek

Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

Mindent vivő munkahelyek Mindig voltak olyan informatikai munkahelyek, melyek nagyon jól fekszenek az önéletrajzban.

A formátummal egy összefüggő, félperces reklámot kapnak a nézők a két egymás után elhelyezett 15 másodperces bejátszások helyett (melyek közül a második átugorható). A lehetőség a YouTube Select hirdetési platformon keresztül lesz elérhető a hirdetők számára, ami a legnézettebb tartalmak felső öt százalékát célozza meg. A YouTube állítása szerint a YouTube Select megtekintések 70 százaléka tévés forrásból származik, így ideálisnak tűnik a platform a hosszabb hirdetések számára.

A videómegosztó emellett elkezdte tesztelni a videók szüneteltetése közben megjelenő reklámokat is, de nem pontosította, hogy az új formátumokkal mikortól találkozhatnak a felhasználók élesben.

a címlapról

METAVERSE

0

Átalakítja a Meta a Reality Labs-t

2024. június 19. 12:00

Két fő egységre osztotta a Meta a virtuálisvalóság-fejlesztésekkel foglalkozó Reality Labs-t, ami elbocsátásokat is hoz magával.