Kompenzálja ügyfeleit a hétvégi üzemzavarok miatt a Yettel
Újfent elnézést kért a múlt hétvégi üzemzavarok miatt a Yettel Magyarország, melynek hálózata, illetve egyes szolgáltatásai szombaton részlegesen leálltak, akadoztak. Az utóbbi időszakban - legalábbis a marketingkommunikációban - a zen tanok felé húzó társaság választható ajándékokkal igyekszik kompenzálni az előfizetőket azért, hogy azok "hamar megtalálják ismét az egyensúlyt".
Platón ragadt informatikusok klubja Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.
A Yettel előfizetői négyféle kompenzációból választhatnak, ezek közt van az egynapos korlátlan belföldi hívás, mobilnet, illetve az egyhetes, hálózaton belüli korlátlan SMS, de aki éppen most szeretne okosórát vagy okoskarkötőt vásárolni a cégtől, az 10% kedvezményt kérhet ezek árából a hétvégi esetet kompenzálandó.
A kedvezményeket, vagy ahogy a Yettel fogalmaz, ajándékokat május 1-jéig lehet aktiválni a cég mobilappjában, emellett a szolgáltató SMS-ben is értesíti azokat, akik valamilyen okból nem érik el az applikációt.
Hasonló kompenzációra legutóbb a Magyar Telekom kényszerült április közepén, amikor a cég új tévés platformja órákon át bukdácsolt, kellemetlen perceket, órákat okozva ezzel a nézőknek. A szolgáltató akkor időarányosan két napra díjkedvezményt biztosított az érintett ügyfeleinek, valamint a húsvéti hétvégén ingyenesen elérhetővé tette számukra a Telekom FilmKlub szolgáltatást.