Szerző: Koi Tamás

2021. április 1. 13:18

Kényelmi szolgáltatásokkal próbál tarifaváltásra ösztönözni a Telenor

Ma már teljesen általános jelenség, hogy a mobilszolgáltatók évente változtatnak az előfizetéses tarifák tartalmán, szolgáltatáskínálatán, ám korántsem olyan triviális meggyőzni az ügyfeleket arról, hogy érdemes váltaniuk, míg mások kifejezetten ellenérdekeltek a váltásban. Őket próbálja most meggyőzni a Telenor néhány új kényelmi szolgáltatással.

Úja kényelmi szolgáltatások és kisebb kedvezmények bevezetésével igyekszik rábírni a Telenor Magyarország a havi előfizetéses ügyfeleit arra, hogy váltsanak a legújabb "Hiper" nevű tarifacsalád tagjainak egyikére. A cég így többek közt exkluzív készülékajánlatokat és "készülékszolgáltatást" ígér a Hiper tarifákra előfizetőknek.

Ezekből a valódi újdonság az árbeszámítás lehetősége készülékvásárlás során: Ezzel az ügyfeleknek készülékcsere esetén nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem akár évente lecserélhetik Hiper tarifával vásárolt készüléküket, a régi árát pedig beszámíthatják az újba. Emellett pedig, ha Hiper tarifával vásárolt készülékük megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervízfutárt biztosít, azaz a javításra szoruló készüléket futár viszi el az ügyfél otthonából és szállítja vissza, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.

A Telenor felmérése szerint az ügyfélkiszolgálás terén igénylik, illetve nagyra értékelik az elsőbbségi kiszolgálást az ügyfelek, ezért mostantól a "Hiperesek" számára az ügyintézés is könnyebbé válik, mivel ezek az ügyfelek a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek.

a címlapról

váltságdíj

12

Hackerek zsarolják az Apple-t

2021. április 22. 09:50

A cég gyártópartnerétől több tervrajzot is elloptak, a Quanta nem fizet, most az Apple-t zsarolják.