Szerző: Hlács Ferenc

2020. december 29. 09:04

Hirdetésekből gyűjtene bevételt a Telegram

Az üzenetküldő a Telegram csatornákban helyez majd el reklámokat működési költségeinek fedezésére.

Elkezdi monetizálni üzenetküldőjét a Telegram: a chatalkalmazás alapítója Pavel Durov bejelentette, jövőre a szolgáltatás költségeinek fedezésére hirdetéseket helyez majd el a Telegram csatornákon.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Ahogy Durov írja, eddig javarészt saját zsebből tartotta fent a szolgáltatást, az 500 millió aktív felhasználóhoz közelítő chatapp fenntartásához azonban mára legalább évi "néhány százmillió dollárra" van szükség, így a csapat kénytelen bevételi csatornákat kiépíteni - a másik opció a Telegram eladása lenne, utóbbi elől azonban a cég mereven elzárkózik, mondván, nem akar a WhatsApp nyomdokaiba lépni, a Telegramot a későbbiekben is meg akarja tartani független alkalmazásnak.

A monetizációhoz a cég saját hirdetési platformot indít, amellyel az ügyfelek a Telegram Twitter üzenőfalakra emlékeztető csatornáin helyezhetnek majd el a vállalat ígérete szerint felhasználóbarát és az adatvédelmet szem előtt tartó reklámokat. Durov posztjában siet hangsúlyozni, hogy a Telegram minden jelenleg ingyenesen elérhető funkciója a jövőben is ingyenes marad, illetve az app üzenetküldésre szánt felületein, mint a csoportok vagy privát chatek, továbbra sem jelennek majd meg reklámok.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról