Szerző: Hlács Ferenc

2020. december 29. 09:04

Hirdetésekből gyűjtene bevételt a Telegram

Az üzenetküldő a Telegram csatornákban helyez majd el reklámokat működési költségeinek fedezésére.

Elkezdi monetizálni üzenetküldőjét a Telegram: a chatalkalmazás alapítója Pavel Durov bejelentette, jövőre a szolgáltatás költségeinek fedezésére hirdetéseket helyez majd el a Telegram csatornákon.

Repülésbiztonság és innováció a HungaroControl fókuszában (x)

Technológiai infrastruktúrában és szakmai kompetenciában is a régió egyik legfejlettebb léginavigációs szolgáltatója a HungaroControl.

Repülésbiztonság és innováció a HungaroControl fókuszában (x) Technológiai infrastruktúrában és szakmai kompetenciában is a régió egyik legfejlettebb léginavigációs szolgáltatója a HungaroControl.

Ahogy Durov írja, eddig javarészt saját zsebből tartotta fent a szolgáltatást, az 500 millió aktív felhasználóhoz közelítő chatapp fenntartásához azonban mára legalább évi "néhány százmillió dollárra" van szükség, így a csapat kénytelen bevételi csatornákat kiépíteni - a másik opció a Telegram eladása lenne, utóbbi elől azonban a cég mereven elzárkózik, mondván, nem akar a WhatsApp nyomdokaiba lépni, a Telegramot a későbbiekben is meg akarja tartani független alkalmazásnak.

A monetizációhoz a cég saját hirdetési platformot indít, amellyel az ügyfelek a Telegram Twitter üzenőfalakra emlékeztető csatornáin helyezhetnek majd el a vállalat ígérete szerint felhasználóbarát és az adatvédelmet szem előtt tartó reklámokat. Durov posztjában siet hangsúlyozni, hogy a Telegram minden jelenleg ingyenesen elérhető funkciója a jövőben is ingyenes marad, illetve az app üzenetküldésre szánt felületein, mint a csoportok vagy privát chatek, továbbra sem jelennek majd meg reklámok.

a címlapról

llm

0

Kitűnőre vizsgázna magyarból a Microsoft

2025. május 30. 09:02

Egy GVH-eljárás részeként a cég kötelezettséget vállalt rá, hogy tízmilliárd magyar szó felhasználásával tanítja az AI-alapú rendszereit.