Saját csomagautomatái lesznek az eMAG-Edigitalnak
Jó eséllyel jelentős lökést adhat a csomagautomaták elterjedtségének az idén egyesült eMAG és az Extreme Digital által közösen indított Easybox csomagautomata-hálózat, mely a megszokott módszer alapján lehetővé teszi majd, hogy a cég vásárlói a vállalat saját tulajdonában lévő csomagautomatáiba rendeljenek jellemzően kisebb méretű csomagokat.
Idén év végéig Budapesten száz helyszínen létesülnek automaták, a jövő év végére azonban tervei szerint az ország legnagyobb, ötszáz helyszínen működő csomagautomata-hálózatát működteti majd az eMAG és az Extreme Digital. Az automatákat elsősorban bevásárlóközpontokban, forgalmasabb közlekedési csomópontokon, benzinkutakon és szupermarketek parkolóiban tervezi telepíteni a két kereskedelmi márka; de a lakóparkok, népszerű lakóövezetek és lakótelepek sem maradnak ki a térképről, ígéri a cég.
Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.
Az Easybox csomagautomatákat az eMAG egyedi fejlesztésű szoftvere szolgálja ki, és a cég házon belül szolgáltatja a működtetésükhöz szükséges komplex logisztikai hátteret is. Ha a megrendelt termék raktáron van, az Easybox csomagautomatákban eMAG-, Extreme Digital-, és Fashion Days-rendelések aznapi átvétele is lehetséges lesz, állítják.Az eMAG és az Extreme Digital belső kutatásai szerint a csomagautomatás termékátvétellel a leginkább elégedett a hazai vásárlók legnagyobb aránya (95 százalék). Bár a futáros házhoz szállítás a legnépszerűbb átvételi mód, a GKI Digital kutatása szerint 2020-ban csaknem minden harmadik internetes vásárló kipróbálta már a csomagautomatás átvételt is. Utóbbi különösen népszerű a budapesti felhasználók körében, ahol már minden második online vásárló vett már át rendelést automatából, míg a megyei jogi városokban 44 százalékuk tett ugyanígy.