Szerző: Koi Tamás

2020. szeptember 3. 14:00

Arculatot vált az Intel

Tizenöt év után ismét logót és arculatot vált a legnagyobb amerikai processzorgyártó. Az Intel éppen arra az időszakra időzíti a megújulást, amikor fennállásának eddigi legnagyobb nehézségeivel kell szembe néznie.

Új arculata lett a legnagyobb amerikai processzorgyártónak, az Intelnek - az új logó és márkaimázs a 11. generációs Intel Core processzorok bemutatásával egy időben vált nyilvánossá. A chipgyártó óriás utoljára tizenöt évvel ezelőtt változtatta meg a logóját, akkor került előtérbe a "Leap ahead" szlogen is a vállalatnál.

01:00
 

Intel Transforms Its Brand

Még több videó

Alapozó Go fejlesztői képzést indítunk (x)

November 9-én 10 alkalmas, 30 órás, online formátumú Go képzést indít a HWSW.

Alapozó Go fejlesztői képzést indítunk (x) November 9-én 10 alkalmas, 30 órás, online formátumú Go képzést indít a HWSW.

A szlogen ugyanakkor a mai helyzetben már kevéssé értelmezhető, amikor a korábban egyértelmű technológiai fölényt élvező Intelnél egyre több, gyártással és tervezéssel kapcsolatos probléma merült fel, amiért a nagy partnerek valószínűleg kevéssé repesnek örömükben. Az Intel ezzel bizonyos szegmensekben fokozatosan olyan riválisoknak adja át a terepet, mint az AMD, vagy éppen az ARM architektúrára építő Qualcomm.

Az új arculat persze ezen mit sem változtat önmagában, de jelezheti valami új kezdetét, már csak az új Tiger Lake processzorok gyártásának gyors felfuttatását kell valahogy kiizzadnia magából a cégnek, hogy az elmúlt néhány év botlásai hamar feledésbe merüljenek.

A HackerRank 2020-as, 116.000 fejlesztő válaszaiból készült kutatása szerint a legtöbbjük a Go-t szeretné megtanulni következőleg, amely eredménynek az okait most ebben a cikkben szedtük össze.

a címlapról