Szerző: Koi Tamás

2020. április 21. 11:42

Padlóra küldte a Sharp összes online szolgáltatását a maszkbiznisz

Ahogy sok más technológiai cég, úgy a Sharp is megpróbálkozott azzal, hogy az adott körülmények, lehetőségek mellett a koronavírus világjárvány során a védekezésre használt eszközök gyártásába fogjon. A maszkok előállítása jól ment, az értékesítés már kevésbé.

Orvosi maszkok előállításába fogott nemrég televíziókat gyártó üzemeiben a japán Sharp, ezzel járulva hozzá a koronavírus elleni védekezéshez. A cég kifejezett célja volt, hogy az így elkészült maszkokat a lakosság részére eladásra kínálja saját webáruházában, ám a sikeres gyártási fázis után a tervbe nem várt hiba csúszott.

ma1050

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Az "MA-1050" típusú maszkok értékesítése Japánban a mai nappal kezdődött volna, ám helyi beszámolók szerint a pánikvásárlók rohamát nem bírták a Sharp webshopjának is otthont adó szerverek, így a webáruház pillanatok alatt összeomlott. 

Ha ez nem lenne elég, a felhasználó fiókokat kelező rendszer túlterheltsége magával rántott számos, otthoni háztartási, illetve szórakoztatóelektronikai berendezés működéséhez nélkülözhetetlen háttérszolgáltatást is. 

A maszkokat egyébként 50 darabos egységcsomagban árulja, pontosabban tervezte árulni a Sharp, a dobozért 2980 japán jent kérnek. A felhalmozók és nyerészkedők miatt egy vásárló háromnaponta egy doboz maszkot vásárolhat csupán.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról