:

Szerző: Vörös Péter

2001. június 14. 19:58

A General Motors meghosszabbította marketing megállapodását az AOL Time Warnerrel

[Bloomberg] A General Motors (a világ legnagyobb autógyártója) meghosszabbította az AOL Time Warnerrel (a világ legnagyobb internet és média vállalatával) kötött marketing megállapodását, amely autók és teherautók hirdetéséről szól az AOL Time Warner webhelyein. A két cég nem tette közzé a megállapodás részleteit, de az értesülések szerint minimum több tíz millió dolláros tételről van szó.

A detroiti központú autógyártó továbbra is a 29 millió előfizetős America Online szolgáltatáson keresztül fogja hirdetni autóit és teherautóit. Ezenkívül olyan más AOL Time Warner webhelyeken is megjelennek a GM hirdetései, mint a CompuServe és a Netscape.com. Az AOL nyújtani fog egy linket a GMBuyPower.com webhelyre, ahol a vásárlók GM járműveket kereshetnek és vásárolhatnak online.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

6

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.