Szerző: Vörös Péter

2001. június 14. 19:58

A General Motors meghosszabbította marketing megállapodását az AOL Time Warnerrel

[Bloomberg] A General Motors (a világ legnagyobb autógyártója) meghosszabbította az AOL Time Warnerrel (a világ legnagyobb internet és média vállalatával) kötött marketing megállapodását, amely autók és teherautók hirdetéséről szól az AOL Time Warner webhelyein. A két cég nem tette közzé a megállapodás részleteit, de az értesülések szerint minimum több tíz millió dolláros tételről van szó.

A detroiti központú autógyártó továbbra is a 29 millió előfizetős America Online szolgáltatáson keresztül fogja hirdetni autóit és teherautóit. Ezenkívül olyan más AOL Time Warner webhelyeken is megjelennek a GM hirdetései, mint a CompuServe és a Netscape.com. Az AOL nyújtani fog egy linket a GMBuyPower.com webhelyre, ahol a vásárlók GM járműveket kereshetnek és vásárolhatnak online.

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról