:

Szerző: Bőle György

2001. június 7. 09:42

Újabb csúcs a hazai internet történetében: túl a napi kétmillió oldalletöltésen...

[email] A Lutri.hu online lottójáték páratlan gyorsasággal, négy hét alatt túllépte - elsőként a hazai piacon - a napi kétmillió oldalletöltést. A 2001. május 7-én indult új online nyereményjáték ezzel az eredménnyel - mellyel olyan nagy portálokat utasított maga mögé, mint pl. az Origo és az Index - a legtöbb oldalletöltést produkáló oldal lett a hazai internetes piacon.

A Lutri.hu a hazánkban indult második ingyenes lottójáték. Regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 70 000-et. A játék során 60 számból 7-et kell eltalálni a legmagasabb pénzösszeg elnyeréséhez, de már 3 találat is fizet. A Lutri a hazai interneten nyerhető legnagyobb összeget, most 12 millió forintot garantálja azoknak, akiknek sikerül az összes számot eltalálnia. Nemcsak a tippek leadása, hanem a sorsolás is azonnali, tehát néhány másodperc várakozás után a játékos megtudhatja az eredményét. A játékban egyedülálló, hogy egy játékos kreditrendszerben naponta akár százszor - június 7. és 12. között kétszázszor - próbálkozhat a nyeréssel.

A Lutri.hu újdonsága, hogy a nyertesek készpénzben - nem vásárlási utalványban - kapják meg nyereményüket. Az online nyereményjátékon a legnagyobb nyeremény eddig 300 000 Ft volt, melyet három játékos is elért. A nyertesek toplistája - mely naponta frissül - megtekinthető a Lutri oldalain.

Holló Gábor, a Lutri.hu egyik tulajdonosa elmondta: "Nyereményjátékunk hihetetlen népszerűségét annak köszönheti, hogy itt a játékosok naponta akár százszor is próbálkozhatnak a nyeréssel és a játék utáni sorsoláson azonnal megtudhatják, nyertek-e tippjeikkel. A lutri látogatottsága hetente 80 %-kal emelkedik, ez is mutatja az internetes társadalom egyre növekvő érdeklődését az újfajta játék iránt. Örülünk, hogy megszületett az első három nagyobb nyeremény és remélem, hogy az első fődíj is hamarosan boldog gazdára talál. További terveink között szerepel a nyereményösszegek és a kredit felemelése is."

A gyors intenetes siker a hirdetői piac figyelmét is felkeltette. Két hét alatt már jelentős cégek - köztük a VNU Budapest Lapkiadó Rt. és a Coca-Cola Magyarország - rendeltek speciális szponzori hirdetési felületet, bannereket a site-on. Mivel itt a legnagyobb összeg elnyeréséhez elkerülhetetlen a reklámfelületek megtekintése - a 7 számot csak akkor lehet bejelölni, ha a játékos(ok)nak extra labdái vannak, melyek a játék továbbajánlásáért vagy a bannerekre kattintva szerezhetők - a hirdetők biztosak lehetnek abban, hogy reklámjaikat naponta több ezren tekintik meg a játék során.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 13:24

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.