:

Szerző: Barna József

2001. május 17. 13:32

e-business Oracle módra: 90 nap alatt a föld körül

Az E-Business Network oldalain már elérhető az Oracle webes közvetítése, amely bemutatja, hogyan vezetheti be egy vállalat 90 nap alatt globális ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét. Az igény szerint letölthető műsor az Oracle CRM-szakértői közreműködésével első kézből ad tájékoztatást az internetes üzleti folyamatok 90 nap alatt történő megvalósításáról. Az élőben május 1-jén sugárzott webes műsorban Lisa Arthur, az E-Business Suite marketingjéért felelős alelnök, Mark Barrenechea, az alkalmazásfejlesztésért felelős első elnökhelyettes és Valerie Borthwick, a CRM tanácsadási szolgáltatásokért felelős első elnökhelyettes kerek asztal mellett beszélgetnek az Oracle nemrégiben bejelentett új szolgáltatásáról, amely segít a vállalatoknak legfeljebb 90 nap alatt üzembe helyezni globális ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerüket. A témák között szerepelnek a FastForward folyamatai, az Oracle CRM megoldásának szolgáltatási mechanizmusai, a lokálisról a globális üzleti folyamatokra való áttérés fontossága, és az integrált alkalmazásegyüttesek előnyei az e-üzletben. A műsor azt is tárgyalja, hogy a globális ügyfélkapcsolat-kezelés 90 napon belüli bevezetése milyen módon segít a vállalatoknak, hogy üzleti tevékenységükre összpontosítsanak, gyors megvalósítást érjenek el, illetve nagyobb árbevételt és optimalizált értékesítési láncot teremtsenek. A webes közvetítés igény szerint letölthető az E-Business Network oldalairól. Az Oracle Corporation és a Compaq Computer Corporation által közösen üzemeltetett E-Business Network lapjain bárki könnyedén lépést tarthat az e-business fejlődésével.

Az E-Business Network oldalain már elérhető az Oracle webes közvetítése, amely bemutatja, hogyan vezetheti be egy vállalat 90 nap alatt globális ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét. Az igény szerint letölthető műsor az Oracle CRM-szakértői közreműködésével első kézből ad tájékoztatást az internetes üzleti folyamatok 90 nap alatt történő megvalósításáról. Az élőben május 1-jén sugárzott webes műsorban Lisa Arthur, az E-Business Suite marketingjéért felelős alelnök, Mark Barrenechea, az alkalmazásfejlesztésért felelős első elnökhelyettes és Valerie Borthwick, a CRM tanácsadási szolgáltatásokért felelős első elnökhelyettes kerek asztal mellett beszélgetnek az Oracle nemrégiben bejelentett új szolgáltatásáról, amely segít a vállalatoknak legfeljebb 90 nap alatt üzembe helyezni globális ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerüket.

A témák között szerepelnek a FastForward folyamatai, az Oracle CRM megoldásának szolgáltatási mechanizmusai, a lokálisról a globális üzleti folyamatokra való áttérés fontossága, és az integrált alkalmazásegyüttesek előnyei az e-üzletben. A műsor azt is tárgyalja, hogy a globális ügyfélkapcsolat-kezelés 90 napon belüli bevezetése milyen módon segít a vállalatoknak, hogy üzleti tevékenységükre összpontosítsanak, gyors megvalósítást érjenek el, illetve nagyobb árbevételt és optimalizált értékesítési láncot teremtsenek. A webes közvetítés igény szerint letölthető az E-Business Network oldalairól. Az Oracle Corporation és a Compaq Computer Corporation által közösen üzemeltetett E-Business Network lapjain bárki könnyedén lépést tarthat az e-business fejlődésével.

A szolgáltatással kapcsolatos információk valamint a műsor felvétele megtekinthető itt.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 02:07

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.