Szerző: Vörös Péter

2001. május 9. 03:01

Az internetfelhasználás terén Ausztrália Svédország és az USA után a harmadik helyre jött fel

[AsiaBizTech] Az ausztrál háztartások több, mint felében legalább egy számítógép található, míg a háztartások egyharmadában van internethozzáférés - erre a következtetésre jutott legfrissebb felmérése alapján az Australian Bureau of Statistics (ABS, a KSH-nak megfelelő ausztrál szervezet). A felmérés eredményei szerint 2000-ben mind a számítógép felhasználás, mind az internethozzáférés tovább nőtt a legfiatalabb kontinensen, és mára az egy főre jutó internetfelhasználók száma alapján a 18 millió lakosú Ausztrália Svédország és az USA után harmadik helyen van.

[AsiaBizTech] Az ausztrál háztartások több, mint felében legalább egy számítógép található, míg a háztartások egyharmadában van internethozzáférés - erre a következtetésre jutott legfrissebb felmérése alapján az Australian Bureau of Statistics (ABS, a KSH-nak megfelelő ausztrál szervezet). A felmérés eredményei szerint 2000-ben mind a számítógép felhasználás, mind az internethozzáférés tovább nőtt a legfiatalabb kontinensen, és mára az egy főre jutó internetfelhasználók száma alapján a 18 millió lakosú Ausztrália Svédország és az USA után harmadik helyen van.

Az ABS szerint 2000-ben az internethozzáféréssel rendelkező háztartások száma 793 ezerrel (52%-kal) emelkedett, szemben az 1999-es év 454 ezres (42%-os) növekedésével. A számítógéppel rendelkező háztartások száma 2000-ben 439 ezerrel (13%-kal) nőtt, szemben az egy évvel korábbi 284 ezres (9%-os) emelkedéssel. Az ABS eredményei szerint az összes háztartások 53%-ában van immár legalább egy számítógép, míg 33%-ban van internethozzáférés.

A gyerekes családokban jóval nagyobb számban volt számítógép ill. internethozzáférés (76% ill. 49%), ezzel szemben az egyedül élőknél ezek a számok jóval alacsonyabbak (26% ill. 15%).

A felmérés eredményei szerint az összes ausztrál háztartás 61%-ában volt legalább egy mobiltelefon 2000-ben, ez 45%-os előrelépés a két évvel korábbi állapothoz képest.

Az otthoni internetfelhasználás legnépszerűbb területei a következők voltak: e-mail ill. chat (68%), általános böngészés (57%) és munkával kapcsolatos információk keresése (36%). Mindössze 26% használja az internetet arra, hogy termékekkel ill. szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat keressen.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról