:

Szerző: Barna József

2001. május 8. 12:53

Az NVIDIA június 8-ára módosította a Shader Contest programozói pályázatra benyújtható munkák beküldési határidejét

Minthogy a fejlesztői készletek nem készültek el időben, az NVIDIA meghosszabította Shader Contest pályázati kiírását. Amint arról már beszámoltunk, az NVIDIA és a discreet közös pályázatot írt ki, melyre látványos vertex és pixel shader effektek megírásával lehet nevezni. A programoknak vagy az NVIDIA NVEffectsBrowserrel vagy a 3D Studio Max 4.0-val kell együttműködnie. A programokat immár tehát június 8-áig lehet elküldeni a következő címre: shadercompetition@nvidia.com. Az első öt tehetséges pályázó között a következő díjakat sorsolják majd ki:
  • 1. díj: 3D Studio Max 4.0 + NVIDIA GeForce3 videokártya
  • 2-5. díj: NVIDIA GeForce3 videokártya
A programokat mind DirectX, mind pedig OpenGL API-k alá lehet fejleszteni. A részletekkel kapcsolatban itt lehet tájékozódni.

Amint azt már szintén írtuk korábban, szívesen felvállaljuk a közvetítő szerepét az NVIDIA fejlesztői kapcsolatokért felelős osztálya és az esetleges pályázók között. Tehát ne habozzatok megkerseni minket ez ügyben: ha tudunk, segítünk.

Hajrá fiúk és lányok!

Október 13-án 6 alkalmas, 18 órás CI/CD alapozó képzést indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról

roszkoszmosz

9

Saját Starlink-riválist indít Oroszország

2025. szeptember 17. 13:43

Az első indítások idén év végén jöhetnek, 2035-re valósulhat meg a teljes, országos lefedettség, beleértve az Észak-sarkvidéket.