Szerző: Barna József

2001. május 8. 12:53

Az NVIDIA június 8-ára módosította a Shader Contest programozói pályázatra benyújtható munkák beküldési határidejét

Minthogy a fejlesztői készletek nem készültek el időben, az NVIDIA meghosszabította Shader Contest pályázati kiírását. Amint arról már beszámoltunk, az NVIDIA és a discreet közös pályázatot írt ki, melyre látványos vertex és pixel shader effektek megírásával lehet nevezni. A programoknak vagy az NVIDIA NVEffectsBrowserrel vagy a 3D Studio Max 4.0-val kell együttműködnie. A programokat immár tehát június 8-áig lehet elküldeni a következő címre: shadercompetition@nvidia.com. Az első öt tehetséges pályázó között a következő díjakat sorsolják majd ki:
  • 1. díj: 3D Studio Max 4.0 + NVIDIA GeForce3 videokártya
  • 2-5. díj: NVIDIA GeForce3 videokártya
A programokat mind DirectX, mind pedig OpenGL API-k alá lehet fejleszteni. A részletekkel kapcsolatban itt lehet tájékozódni.

Amint azt már szintén írtuk korábban, szívesen felvállaljuk a közvetítő szerepét az NVIDIA fejlesztői kapcsolatokért felelős osztálya és az esetleges pályázók között. Tehát ne habozzatok megkerseni minket ez ügyben: ha tudunk, segítünk.

Hajrá fiúk és lányok!

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról

GITHUB

0

Elérhetővé vált a GitHub Copilot Enterprise

2024. február 29. 11:34

Az előzetes után általánosan hozzáférhetővé vált a GitHubon a Copilot új szintje, ami a szervezetek belsős kódbázisa alapján segíti a fejlesztőket.