:

Szerző: Barna József

2001. április 26. 20:17

Angol legenda: félelem, bizonytalanság és kétkedés - az Intel új marketingstratégiája?

A ZDNet oldalain jelent meg egy rendkívül érdekes, noha lakonikus írás Bill Machrone virtuális tollából. A cikkben a szerző az Intel által az AMD ellen folytatott FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) marketingstratégiát elemzi, különös tekintettel az utóbbi HyperTransport technológiájára. Hogy mi is a FUD receptje? Íme:

A ZDNet oldalain jelent meg egy rendkívül érdekes, noha lakonikus írás Bill Machrone virtuális tollából. A cikkben a szerző az Intel által az AMD ellen folytatott FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) marketingstratégiát elemzi, különös tekintettel az utóbbi HyperTransport technológiájára. Hogy mi is a FUD receptje? Íme:
Félelem. Bizonytalanság. Kétkedés. E preemptív marketingstratégiát az IBM találta fel, a Microsoft fejlesztette tökélyre, és minden technológiai fölénnyel rendelkező cég alkalmazza. Minden új, komplex és kevéssé érthető technológia bevezetésekor igen könnyű FBK-t (félelmet, bizonytalanságot és kétkedést) kelteni partnereinkben, s így tenni őket gyanakvóvá versenytársaink állításaival, termékeivel kapcsolatban. Gyakran még arra sincsen szükség, hogy új terméket vezessünk be: elég csupán finoman utalni arra, hogy nekünk valami jobb van a tarsolyunkban, vagy éppen valamiféle olyan kutatási eredményt publikálni, amely a versenytárs technológiáját diszkreditálja.
Az elsősorban az AMD HyperTransport technológiájára kihegyezett angol nyelvű cikk itt olvasható.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.