Szerző: mz

2001. április 18. 23:32

Turizmus és az Internet: konferencia május elején

[OMA] Európában ma közel százmillió embernek van Internet hozzáférése, döntően azokban az országokban, amelyek hagyományos küldőpartnernek számítanak idegenforgalmunkban. Az eddigi tapasztalatok és az előrejelzések alapján ez a szám évente duplázódik meg. Piackutatói felmérések szerint az Internet használatában kiemelt szerepet kap az utazással kapcsolatos információk összegyűjtése, az ajánlatok áttekintése, kiválasztása, és ahol a feltételek adottak, az online vásárlás is.

[OMA] Európában ma közel százmillió embernek van Internet hozzáférése, döntően azokban az országokban, amelyek hagyományos küldőpartnernek számítanak idegenforgalmunkban. Az eddigi tapasztalatok és az előrejelzések alapján ez a szám évente duplázódik meg. Piackutatói felmérések szerint az Internet használatában kiemelt szerepet kap az utazással kapcsolatos információk összegyűjtése, az ajánlatok áttekintése, kiválasztása, és ahol a feltételek adottak, az online vásárlás is.

Miként készül fel a hazai turisztikai szakma e rendkívül gyors ütemű változásra, hol tartunk ma, melyek a rövid és középtávú célok a szálláshelyfoglalás, az utazáshoz kapcsolódó szolgáltatások - programok, repülőjegy, autóbérlés, utasbiztosítás stb. - internetes megjelenítésében, annak marketingjében és az online vásárlás lehetővé tételében?

E kérdésekkel foglalkozik az Online Marketing Ügynökség május 2-án, a Gundel étteremben megrendezendő "Turizmus és az Internet" című konferencián. További informácók a www.oma.hu oldalon találhatók.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról