Szerző: sammer

2001. március 13. 09:10

Új képek és információk jelentek meg a készülő Divine Divinity szerepjátékról

HIRDETÉS

A Larian Studios elinditotta új weboldalát a készülő izometrikus nézetű szerepjátékához, a Divine Divinity-hez. A most indult oldalon számos új információ található a játékról.

A Divine Divinity a Larian Studios új, és nagy várakozásokkal megelőzött szerepjátéka PC platformra, amit a tervek szerint 2001 szeptemberben fog kiadni a CDV. Az új fantasy univerzumban játszódó Divine Divinity játékban, a fekete mágia és a korrupció világában vállalhatunk fantasztikus küldetéseket, amivel megváltoztathatjuk ezt a sötét korszakot. A szerepjátékok klasszikus lehetősége szerint választhatunk karaktert a hat előre elkészített típus közül, akinek kalandjaink során alakíthatjuk ki személyiségét és tulajdonságait. Az RPG műfaj legjobb elemeit felhasználva, és egészen új játékelemeket is bemutatva a Divine Divinity a hard-core és a kezdő szerepjátékosoknak egyaránt megfelelő játékélményt ígér.

A játék tulajdonságai:

  • Négy hatalmas pálya, összesen több, mint 20 000 képernyő méretű területtel. Ebben a hatalmas világban egyaránt megtalálhatjuk a békét nyújtó csendes kis falvakat, és a halálos veszélyt jelentő démonokkal teli területeket, ahova a legmerészebb és legerősebb kalandorok is csak félve merik betenni a lábukat.

  • Hat teljesen eltérő karaktertípus közül választhatjuk ki a hozzánk legközelebb állót, akik mindig másképpen néznek ki attól függően, hogy éppen milyen felszerelést és fegyvereket tartanak magukon, sőt, a kalandok során folyamatosan látszanak majd a fáradtság és a véres összecsapások nyomai is.

  • Karakterünk nem kevesebb, mint 96 tulajdonságát fejleszthetjük kalandjaink során, ami három féle specializálódást tesz lehetővé: izomagyú harcost, tolvaj és lopakodó képességekkel felvértezett túlélőt, vagy az elemi erőknek parancsoló mágust képezhetünk belőle. Minden iránynak megvannak a speciális lehetőségei, és a játék lehetőséget ad arra is, hogy függetlenül az aktuális fejlettségi szinttől bármikor bármilyen irányban továbbfejlesszük karakterünk képességeit. Ennek ellenére aki valamennyire is ismeri a természet törvényeit, tudja, hogy a túlélés érdekében minél előbb specializálódni kell az egyik irányban.

  • Szinte korlátlan mennyiségű különböző felszerelést találhatunk kalandjaink során, amit karakterünkre aggatva megváltoztathatjuk annak kinézetét és képességeit. Tovább növeli a specializálódást az a lehetőség, hogy egyes tárgyakat mágikus erővel itathatunk át, ami megváltoztathatja a tárgy tulajdonságait.

  • Több, mint 150(!) NJK, azaz idegen karakterrel futhatunk össze a játék során, akik a történet szerves részei, és dinamikusan egészítik ki a kialakult környezetet. Az ellenfelek terén érdekes módon ennél kevesebb, de még így is több, mint 100 féle szörnnyel, vagy egyéb veszélyes lénnyel találkozhatunk majd.

  • A felvehető tárgyak, fegyverek, és egyéb objektumok mennyiségét a fejlesztők már egyszerűen csak tonnákban határozzák meg, amiket felhasználhatunk, kombinálhatunk, eladhatjuk őket, vagy segíthetnek a rejtélyek megoldásában.

  • A részletesen kidolgozott és bonyolult történetvonalat számtalan eldugott rejtett küldetés egészíti ki, amik teljesítése a kalandos időpocsékolástól a karakter nagymértékű fejlesztéséig terjedhet.

  • A hangulatot hosszú zenei aláfestő számok teszik teljessé, kifejezetten a játék aktuális állapotához igazítva.

További információkért és screenshotokért keresd fel a Divinity játék hivatalos weboldalát.

a címlapról