Szerző: sammer

2001. február 22. 18:33

Új képek jelentek meg a 3DMark2001 tesztprogramból

A MadOnion új screenshotokat adott ki a készülő 3DMark2001 új generációs 3D-s tesztprogramjából.

Új screenshotok


Régebben megjelent screenshotok


- Mi a legnagyobb különbség a 3DMark2000 és a 3DMark2001 programok között (azon kívül, hogy a 2000 DirectX7-re, a 2001 pedig DirectX8-ra van optimizálva)?

- Igen, a 3DMark2001 a MAX-FX Technology DirectX8-as változatát használja, de ez nem jelenti azt, hogy a 3DMark2001-et nem lehet majd futtatni olyan grafikus hardveren, ami nem használja ki a DX8 lehetőségeit. Sok DX8 feladatot a CPU is el tud látni, és a modern processzoroknak ez nem jelent már gondot. Másrészt, néhány DX8 lehetőség kiaknázására szükség van DX8 hardverre, de ez csak nagyon kevés tesztet érint a 3DMark2001 tesztjeiből. A célunk most is az, hogy olyan tesztprogramot készítsünk ami régebbi hardveren is jól néz ki, de a legújabb grafikus kártyáknak is megfelelő kihívást jelent. Viszont nem lehetne DX8 tesztprogram, ha nem használnánk ki azokat a lehetőségeket is, amikhez mindenképp DX8-as hardverre van szükség. Ez egyre nehezebbé teszi a dolgunkat a 3DMark megtervezése során, de nem adjuk fel. Akik új hardvert vesznek, szükségük van egy jó tesztprogramra, amivel letesztelhetik az új lehetőségeket, ezért megpróbáltuk megtalálni az egyesúlyt a a hard-core DX8 és a széleskörben használható tesztprogram között. (Patric Ojala, 3DMark projekt vezető)

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról