:

Szerző: Vörös Péter

2001. február 21. 07:23

Az Oracle új online szolgáltatása megkönnyíti a globális ügyfélszolgálati rendszerek létrehozását és működtetését

[Sajtóközlemény] Az Oracle Corp, az e-business szoftverek legnagyobb szállítója, a mai napon bejelentette Support.Oracle.com nevű új szolgáltatását, amely az OracleŽ E-Business Suite ügyfélszolgálati alkalmazásait online szolgáltatás formájában teszi elérhetővé. Online szolgáltatás lévén a Support.Oracle.com webböngészővel a világ bármely pontjáról elérhető. A globális elérhetőség lehetővé teszi, hogy a vállalatoknak ne kelljen regionális ügyfélszolgálati központokat létrehozniuk és üzemeltetniük. Ez nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a vállalatok pénzt takarítsanak meg, hanem segít az ügyfélszolgálat színvonalának javításában is, mivel központilag karbantartott ügyfél-információkat bocsát az ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársak rendelkezésére. A Support.Oracle.com bármely méretű vállalat számára hasznos lehet, amely el kívánja kerülni a nagyvállalati ügyfélszolgálati alkalmazások bevezetésével, karbantartásával kapcsolatos hagyományos nehézségeket és költségeket.

A Support.Oracle.com, amely az Oracle online ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazáscsomagjának része, a www.support.oracle.com webcímen érhető el, és használata kezdetben ingyenes lesz.

A most bevezetett online szolgáltatás az Oracle E-Business Suite alkalmazáscsomag ügyfélszolgálati alkalmazásán alapul, és kiterjedt támogatási funkciókat nyújt az ügyfélszolgálat minden területén, a kezdeti problémameghatározástól a problémák megoldásáig. Az ügyfélszolgálati munkatársak szolgáltatási kérelmeket hozhatnak létre, feladatokat tekinthetnek át, és az ügyfelek számos különböző kérdéseire kereshetik meg a választ. Az ügyfélszolgálati munkatársaknak csak egy egyszerű webböngészőre van szükségük a rendszerhez való hozzáféréshez, ami lehetővé teszi, hogy a vállalatok az egész világra kiterjedő virtuális támogatási rendszert üzemeltessenek.

„Ezen új szolgáltatás kibővíti az Oracle ťszolgáltatásként elérhető szoftverŤ modelljét, új funkcionalitással bővíti azt, s kiegészíti meglévő online értékesítéstámogató termékét" – mondta Joshua Greenbaum, a kaliforniai Daly Cityben található vállalati alkalmazásokkal kapcsolatos tanácsadással foglalkozó központ vezetője. „A Support.Oracle.com olyan fontos funkciókkal szolgál, amelyek automatizálják a legfontosabb szolgáltatási és támogatási feladatokat. Ezen funkciók online szolgáltatásként való rendelkezésre bocsátása növeli az ügyfélnek nyújtott szolgáltatás értékét" – mondta Greenbaum.

Integrált értékesítés és ügyfélszolgálat
A Support.Oracle.com szolgáltatás szorosan kapcsolódik a korábban indított Sales.Oracle.com szolgáltatáshoz, amely támogatást és a korábbi ügyfélkapcsolati eseményeket jól ismerő értékesítési ügyintézőket biztosít. Az alkalmazások integrációjának köszönhetően az értékesítési és ügyfélszolgálati ügyintézők valós időben férnek hozzá a legfrissebb ügyfél-információkhoz, miáltal az ügyfeleknek jobb minőségű szolgáltatást tudnak nyújtani, aminek eredményeként nő az ügyfelek elégedettsége és a céggel szemben tanúsított hűsége. 2000 augusztusában az Oracle elindította Sales.Oracle.com nevű szolgáltatását, amely olyan ingyenes nagyvállalati szintű értékesítéstámogatási szolgáltatás, mellyel aktívan kezelhetők a vállalat ügyfelei, kapcsolatai, értékesítési lehetőségei és jövőbeni szolgáltatásai. A szolgáltatás ezenkívül olyan valós idejű globális előrejelzéseket bocsát az értékesítési vezetők rendelkezésére, amelyek semmilyen más online értékesítési szolgáltatás részeként nem elérhetők. Legfrissebb információink szerint ma világszerte több mint 10 ezer vállalat és több mint 150 ezer felhasználó használja az Oracle online nagyvállalati értékesítési alkalmazásait.

Az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttessel való ismerkedés legkönnyebb módja
A vállalatok az Oracle ügyfélszolgálati alkalmazásainak online szolgáltatásként való használatával – ami ugyanazokat nagyvállalati alkalmazásokat kínálja, mint amelyek hagyományosan CD-n voltak elérhetők – a vállalatok az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttessel való ismerkedés legkönnyebb módját választják. Az Oracle azáltal, hogy piacvezető e-business alkalmazásait online szolgáltatás formájában teszi elérhetővé, a teljes mértékben internetes használatra tervezett alkalmazáscsaládjának kiforrottságát is demonstrálja. „A Support.Oracle.com szolgáltatás révén az Oracle lehetővé teszi, hogy a vállalatok a hét minden napján, a nap 24 órájában non-stop üzemeljenek, amelyet az Oracle cégnél ťkövesd a napotŤ szolgáltatási modellnek hívnak" – mondta Mark Barrenechea, az Oracle alkalmazásfejlesztési részlegének rangidős alelnöke. „A Support.Oracle.com szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vállalatok összevonják ügyfél-támogatási adataikat, és azokat a világ különböző pontjain található támogatási ügyintézők számára időzónától és helyszíntől függetlenül elérhetővé tegyék" – tette hozzá. „Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a vállalatoknak ne kelljen tényleges támogatási központokat létrehozniuk, így a vállalatok jelentősen csökkenthetik a szolgáltatásaikkal kapcsolatos költségeket" – mondta Barrenechea.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 02:52

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.