:

Szerző: Bőle György

2001. január 13. 19:48

Örömhír a SoundBlaster Live! tulajdonosoknak: bővítették az EAX hangszabvány támogatását az Unreal Tournament-ben

A mai naptól a Creative Sound Blaster Live!, illetve az EAX kompatibilis kártyák tulajdonosai kiemelt EAX hangszabvány támogatást élvezhetnek az Unreal Tournament játék alatt.

A mai naptól a Creative Sound Blaster Live!, illetve az EAX kompatibilis kártyák tulajdonosai kiemelt EAX hangszabvány támogatást élvezhetnek az Unreal Tournament játék alatt.

Az új EAX bővítmények segítségével olyan hangeffektek kerültek a játékba, mint a természetes visszhang (environmental reverberations), vagy a geometria-alapú hangelnyelés (occlusion, obstruction effects). A most kiadott bővítő-patch a 24 eredeti deathmatch pályán valósítja meg a fent említett effekteket, a további játékmódok pályáihoz pedig, tehát a CTF-hez, az Assault-hoz és a Domination-höz az elkövetkezendő hetekben jön ki a bővített EAX támogatás.

Az EAX bővítmények installálásánál a következőképpen kell eljárni:

  • Első lépésben az EAX könyvtár patch-et kell feltelepíteni (2MB), amely az Unreal Tournament-et alkalmassá teszi az egyes játékmódok EAX támogatását megvalósító patch-ek fogadására.
  • Második lépésben telepíthetjük az egyes játékmódok EAX támogatását. Jelen pillanatban csak a deathmatch pályákhoz van támogatás (1.4MB).
  • [Unreal Tournament EAX oldal]

    Derítsd ki, hol tartasz a felhőérettségben a Devertix Cloud Readiness felmérésével, mellyel átfogó képet kaphatsz vállalatod felkészültségéről. Töltsd ki 3 perces, ingyenes felmérőnket!

    a címlapról

    Hirdetés

    Ollé, lesz SYSADMINDAY!

    2025. július 1. 13:11

    Duna melletti szabadtéri helyszínen, a Budapest Gardenben idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt, az IT-üzemeltetők világnapját. Standup, IT security meetup, kvízek, szakmázás, barátok, még több sörcsap.