:

Szerző: Vörös Péter

2001. január 4. 15:11

Könyvek és játékok állnak az ünnepi szezon e-kereskedelmi vásárlásainak élén

[TechWeb] Az Internet látogatásokat mérő Nielsen/NetRatings tegnap közzé tette, hogy az Amazon.com és a Toys "R" Us (játék-kiskereskedelmi amerikai óriás lánc) állt az első helyen az ünnepi e-kereskedelmi szezon alatt (november 5-ével záruló héttől a december 24-ével záruló hétig). A két cégnek összesen 122.996.842 bevásárló látogatója volt az ünnepi szezon alatt. Az eToys.com végzett a második helyen 21.120.709 bevásárló látogatóval. A Nielsen/NetRatings összeállítást a Nielsen Media Research, az ACNielsen, az eRatings.com és a NetRatings Inc. készíti.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 07:21

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.