:

Szerző: Vörös Péter

2001. január 4. 15:11

Könyvek és játékok állnak az ünnepi szezon e-kereskedelmi vásárlásainak élén

[TechWeb] Az Internet látogatásokat mérő Nielsen/NetRatings tegnap közzé tette, hogy az Amazon.com és a Toys "R" Us (játék-kiskereskedelmi amerikai óriás lánc) állt az első helyen az ünnepi e-kereskedelmi szezon alatt (november 5-ével záruló héttől a december 24-ével záruló hétig). A két cégnek összesen 122.996.842 bevásárló látogatója volt az ünnepi szezon alatt. Az eToys.com végzett a második helyen 21.120.709 bevásárló látogatóval. A Nielsen/NetRatings összeállítást a Nielsen Media Research, az ACNielsen, az eRatings.com és a NetRatings Inc. készíti.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

6

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.