Szerző: Vörös Péter

2000. november 23. 11:53

Távozik az Apple-től Steve Wilhite, a cég marketing alelnöke

Szerdán a cég megerősítette a hírt, hogy a hirdetésekért, marketing kommunikációért ill. online marketingért felelős alelnöke távozik a cégtől. Az utódlásról egyelőre nem nyilatkozott a cég szóvivője, aki szerint a lemondás azonnali hatályú. Wilhite volt a cég első számú kapcsolattartója az Apple hirdetési ügynökségével, a TBWA/Chiat/Day-vel.

Az image és a marketing mindig is fontos szerepet játszott az Apple-nél (legalábbis Magyarországon kívül, ahol a marketing tevékenység szinte nulla, sajnos ...). Több elemző is úgy jellemzi a céget, mint egy hirdetési ügynökség, amely mellesleg számítógépeket is készít.

Rövid időn belül ez a második kulcsfontosságú poszt, amelyről vezető távozott az Apple-nél: októberben Mitch Mandich, a globális értékesítésért felelős igazgató távozott, miután gyenge negyedéves eredményeket tett közzé az Apple. A cég részvényenként 30 centes nyereséggel és 1,87 milliárd $ forgalommal zárta negyedik pénzügyi negyedévét.

A cég részvényárfolyama szerdán 0,31$-ral (1,6%-kal) 18,50$-ra csökkent - az elmúlt egy évben a csúcs 75,18$, a mélypont pedig 17,50$-volt.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról