Szerző: Hlács Ferenc

2017. augusztus 18. 11:40

Drive-through szervizközpontot nyitott a Samsung Budaörsön

A "mekis" mintára készült S-Drive-ban az autóból sem kell kiszállni, hogy leadjuk a hibás telefont.

Érdekes koncepcióval próbálkozik a Samsung Budaörsön, a vállalat itthon nyitotta meg a világ első "drive-through" szervizpontját. Az elképzelést a cég a gyorséttermektől kölcsönözte: az ügyfelek autóval megállnak a szerviz ablaka előtt, beadják a készüléküket, majd akár két órán belül át is vehetik a javított telefont vagy táblagépet. A cég az unortodox, S-Drive névre keresztelt szervizpontot a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta, egyrészt mert egy köpésre van a Samsung szervizpartnere, a TMX Mobile Soultions központjától - másrészt pedig az ügyfelek a szerelés ideje alatt a nagybevásárlást is el tudják intézni.

A javítás idejére a cég kölcsönkészüléket is kioszt, ha pedig az adott hiba nem hozható helyre a szervizpontban, azt a cég tovább viszi a TMX-szel partnerségben üzemeltetett szervizközpontjába, az ügyfelet pedig SMS-ben értesíti a várható elkészülési időről. Ha a telefon elkészült, az S-Drive ablakánál autóból átvehető. A szervizpont persze gyalogosan megközelíthető üzletrésszel is rendelkezik, itt a meghibásodott készülékek leadása mellett technikai konzultációra is lehetőség van a cég munkatársaival. A Samsunggal együttműködésben dolgozó TMX Mobile Solutions Szerviz egyébként Budaörsön tisztességes, 800 négyzetméteres szervizteret üzemeltet, amelyben 63 mérnök és technikus kizárólag a Samsung termékeinek javításával foglalkozik.

Szoftvertesztelés: ütött az óra

A tesztelői szakmát rengeteg friss hatás éri, kifejezetten nehezített pálya ez mostanság.

Szoftvertesztelés: ütött az óra A tesztelői szakmát rengeteg friss hatás éri, kifejezetten nehezített pálya ez mostanság.

Érdekesség, hogy a koreai gyártó készülékeihez elkülönített tekintélyes méretű részlegben a technikusok a javításokhoz egészen speciális eszközöket használnak, amelyeket a Samsung maga fejleszt. A szervizeszközök használatáról és működéséről a dolgozók folyamatos visszajelzéseket adnak a cégnek, amely aztán az észrevételek alapján csiszol a készülékeken és gyors tempóban el is juttatja a továbbfejlesztett változatot a szervizközpontokba. Egy-egy céleszközből a vállalat mérnökei akár egy éven belül többször is készíthetnek új, hatékonyabb változatot, a technikusok igényeinek megfelelően.

A budaörsi S-Drive tegnapi megnyitását követően már szabadon igénybe vehető a Samsung készülékek tulajdonosainak. A szervizpontban nem csak garanciális javítások végeztethetők el, a felhasználó hibájából elromlott eszközök is javíttathatók az új helyszínen, noha értelemszerűen ezért a cég a probléma minőségétől, illetve az esetlegesen cserére szoruló alkatrészektől függően már javítási díjat számol fel.

Csatlakozz partnerprogramunkhoz, mi pedig ajánlunk ügyfeleinknek, ezenkívül egyedi kedvezményeket is adunk webhosting csomagjainkra. Próbáld ki ingyenesen az Aruba Cloud-ot, most 40 ezer forint értékű vouchert adunk!

a címlapról