:

Szerző: Voith Hunor

2016. június 2. 13:00

Elérhető a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi frissítése

Az ügyfélkapcsolati rendszer számos más fejlesztés mellett webes portálokat és IoT képességeket kapott.

Általánosan elérhető státuszba került a Dynamics CRM 2016 és CRM Online tavaszi frissítése – jelentette be a Microsoft. Az ügyfélkapcsolati rendszer számos kisebb-nagyobb fejlesztést kapott, de – a korábbi állásfoglalásnak megfelelően – funkcióparitásról szó sincs, így egyes újdonságok csak az Online változattal használhatók (a helyben futó változat lényegében csak az Exchange-es email-szinkronizációt tudja exkluzívként felmutatni).

A vállalat a két legjelentősebb fejlesztésként az önkiszolgáló portálokat, valamint az IoT-alapú munkafolyamat-automatizálást emeli ki. A külön kiegészítőként megvehető portálfunkció a Dynamics CRM történetében először saját kiadású (tehát nem harmadik féltől származó) portálokat jelent, melyek alapvetően kulcsrakészek, de természetesen az egyedi üzleti igényeknek megfelelően konfigurálhatóak.

Egyébként ez is csak félig-meddig minősül belső fejlesztésnek, az új felületek a korábbi Microsoft-partner Adxstudio tavaly őszi felvásárlásával kerülhettek be a saját kínálatba. Az ügyfelek a vásárló, munkavállalói és közösségi portálok között válogathatnak – a Microsoft szerint az emberek 84 százaléka szereti inkább saját maga megtalálni valamilyen kérdésére a választ, mielőtt direkt segítséghez fordul.

Az AI és a nagy full-full-stack trend

Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.

Az AI és a nagy full-full-stack trend Az AI farvizén számos új informatikai munkakör születik, vagy már ismert munkák kapnak új nevet és vele extra elvárásokat is.

Az IoT-integráció a Connected Field Service alapjául szolgál. A funkció előzetese június 7-től lesz kipróbálható, és elméletben a különböző összekapcsolt eszközökről beérkező üzenetek alapján lehet vele munkafolyamat-automatizációt megvalósítani – a Microsoft szerint ez végső soron lerövidíti a cégek reakcióidejét, így azok gyorsabban (akár a panasz beérkezése előtt is) szolgálhatják ki ügyfeleiket.

A további érdekességek közé tartozik a Learning Path, ami személyre szabott CRM-felületet kínál a felhasználóknak a könnyebb betanulás és navigálás érdekében, a Windows Update támogatással frissülő Unified Service Desk, a munkalapoktól (work order) függetlenített naptár, az új OData feedek, a bővített SDK-val online fizetési szolgáltatások (payment system) Dynamics Marketing oldalakkal való integrálása, a bővített közösségimédia-figyelés (Instagram, fórumok, Tumblren és WordPressen ülő blogok), gépi tanulással kiegészített közösségimédia-elemzési eszközök, stb. A lista hosszú, a részletekért érdemes ezt az összefoglalót, valamint a Dynamics CRM termékfejlesztési tervét (roadmap) átnézni.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.