Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Elérhető a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi frissítése

Voith Hunor, 2016. június 02. 13:00
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Az ügyfélkapcsolati rendszer számos más fejlesztés mellett webes portálokat és IoT képességeket kapott.

Általánosan elérhető státuszba került a Dynamics CRM 2016 és CRM Online tavaszi frissítése – jelentette be a Microsoft. Az ügyfélkapcsolati rendszer számos kisebb-nagyobb fejlesztést kapott, de – a korábbi állásfoglalásnak megfelelően – funkcióparitásról szó sincs, így egyes újdonságok csak az Online változattal használhatók (a helyben futó változat lényegében csak az Exchange-es email-szinkronizációt tudja exkluzívként felmutatni).

A vállalat a két legjelentősebb fejlesztésként az önkiszolgáló portálokat, valamint az IoT-alapú munkafolyamat-automatizálást emeli ki. A külön kiegészítőként megvehető portálfunkció a Dynamics CRM történetében először saját kiadású (tehát nem harmadik féltől származó) portálokat jelent, melyek alapvetően kulcsrakészek, de természetesen az egyedi üzleti igényeknek megfelelően konfigurálhatóak.

Egyébként ez is csak félig-meddig minősül belső fejlesztésnek, az új felületek a korábbi Microsoft-partner Adxstudio tavaly őszi felvásárlásával kerülhettek be a saját kínálatba. Az ügyfelek a vásárló, munkavállalói és közösségi portálok között válogathatnak – a Microsoft szerint az emberek 84 százaléka szereti inkább saját maga megtalálni valamilyen kérdésére a választ, mielőtt direkt segítséghez fordul.

Az IoT-integráció a Connected Field Service alapjául szolgál. A funkció előzetese június 7-től lesz kipróbálható, és elméletben a különböző összekapcsolt eszközökről beérkező üzenetek alapján lehet vele munkafolyamat-automatizációt megvalósítani – a Microsoft szerint ez végső soron lerövidíti a cégek reakcióidejét, így azok gyorsabban (akár a panasz beérkezése előtt is) szolgálhatják ki ügyfeleiket.

A további érdekességek közé tartozik a Learning Path, ami személyre szabott CRM-felületet kínál a felhasználóknak a könnyebb betanulás és navigálás érdekében, a Windows Update támogatással frissülő Unified Service Desk, a munkalapoktól (work order) függetlenített naptár, az új OData feedek, a bővített SDK-val online fizetési szolgáltatások (payment system) Dynamics Marketing oldalakkal való integrálása, a bővített közösségimédia-figyelés (Instagram, fórumok, Tumblren és WordPressen ülő blogok), gépi tanulással kiegészített közösségimédia-elemzési eszközök, stb. A lista hosszú, a részletekért érdemes ezt az összefoglalót, valamint a Dynamics CRM termékfejlesztési tervét (roadmap) átnézni.

Facebook

Mit gondolsz? Mondd el!

Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.