Szerző: Hlács Ferenc

2016. április 6. 16:46

Ment a Nest, kompenzációt kapnak a Revolv-tulajok

Személyesen egyeztet a rövidesen használhatatlanná váló Revolv készülékek tulajdonosaival a Nest, a lehetséges kompenzációk kapcsán. A vállalat megkésve igyekszik enyhíteni az eszközök kivégzése kapcsán kirobbant botrány által okozott kárt.

Katasztrófaelhárítási munkálatokba fog a Google-Nest, miután az okostermosztátjáról ismertté vált cég a napokban ostrom alá került a Revolv okosotthon-hub eszközeinek teljes leállítása kapcsán. Az egyoldalú döntés ellen az eszköz tulajdonosai semmit nem tehetnek, a készülékek május közepével nem működnek tovább, a felhasználók kénytelenek lesznek valamilyen új megoldás után nézni.

A vállalat csupán egy bejelentéssel intézte volna el a dolgot, bárminemű tárgyi vagy anyagi kompenzáció nélkül a felhasználók irányába, de az elmúlt napok PR-vihara úgy látszik jobb belátásra térítette a céget. A Nest Support oldala Twitteren próbálta menteni a menthetőt, ahol arra biztatta a Revolv tulajdonosokat, hogy emailben vegyék fel a kapcsolatot a gyártóval, hogy közösen megtalálják a "legjobb megoldást" a problémára.

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW!

Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Kafka és CI/CD alapozó online képzéseket indít a HWSW! Ősszel 6 alkalmas, 18 órás Kafka és CI/CD alapozó képzéseket indít a HWSW. Most early bird kedvezménnyel jelentkezhetsz!

Hogy a személyes egyeztetés pontosan milyen lehetőségeket takar, azt a vállalat egyelőre nem közölte, ugyanakkor a The Verge-nek nyilatkozva megerősítette, egyenként tárgyal majd a "kis számú" Revolv felhasználókkal a megoldásról, beleértve az esetleges "kompenzációt" is, noha nem világos, hogy ez a kütyü árának vagy annak csupán egy részének visszatérítését, vagy esetleg valamilyen más juttatást takar.

A cég szerint egyébként már februárban értesítették az érintett ügyfeleket a Revolv leállításáról, noha számos felhasználó, többek között a SlashGear csapata is arról számolt be, hogy nem kaptak semmilyen értesítést a Nesttől vagy a Google-től, csak  a készülék oldalára ellátogatva értesültek a terméktámogatás teljes megszűnéséről. Aki tehát még 2014-ben megvásárolta a készüléket, jobb, ha minél előbb felveszi a kapcsolatot a vállalattal, miután május 15-től az eszközök egységesen ajtótámasszá avanzsálnak. A Nestnek egyébként most különösen rosszul jött a fiaskó, a cégnél ugyanis egyik dolgozója szerint kaotikus állapotok uralkodnak, a kritikusan alacsony bevételek mellett az alkalmazottak is menekülnek a vállalattól.

A legnagyobb hazai IT kutatás adatfelvétele elindult, idén már AI kérdéssorral. Kérjük, szánj pár percet rá, ez közös érdekünk, hiszen enélkül nehéz meghozni technológiai vagy karrier döntéseket! A válaszadás anonim, illetve elérhetőek a korábbi évek eredményei is.

a címlapról

PEBBLE

2

Végleges az új Pebble órák dizájnja

2025. augusztus 15. 12:30

A márka visszakapta saját nevét, így Core 2 Duo helyett Pebble 2 Duo, a Core Time 2 helyett pedig Pebble Time 2 néven érkeznek az új órák, és véglegesek a specifikációk is.