Szerző: Koi Tamás

2014. augusztus 13. 16:06:00

Okostelefonra költözött a UPC kábeltelefonja

A nagy magyarországi vezetékes távközlési szolgáltatók közül a UPC Magyarország egyedülálló megoldást kínál arra, hogy az előfizetők a vezetékes telefonszolgáltatásukon keresztül indíthassanak hívásokat - az okostelefonjuk segítségével.

Díjmentes, kiegészítő szolgáltatás keretén belül a UPC Magyarország nemrégiben lehetővé tette vezetékes telefonszolgáltatásra előfizető ügyfeleinek, hogy a szolgáltatást okostelefonjukkal is igénybe vegyék. A VoIP-alapú UPC Phone alkalmazás használatához - akárcsak más VoIP appoknál - aktív internetkapcsolatra van csupán szükség, a csatlakozást követően pedig az előfizetésben meghatározott percdíjakkal telefonálhat a felhasználó.

Mindez egyben azt is jelenti, hogy a UPC Phone-ról telefonáló előfizető nulla forintos percdíjjal hívhat nagyjából 400 ezer UPC kábeltelefonos számot, emellett egy előfizetéshez legfeljebb három készülék regisztrálható, melyek szintén ingyen hívhatják egymást. A szolgáltatást az összes UPC kábeltelefon-előfizetéssel igénybe lehet venni, köztük a hálózaton belül akár hálózaton kívül, sőt belföldi mobil irányba, netán egyes külföldi irányokba is teljes korlátlanságot biztosító UPC Nonstop tarifákkal is.

Mi történik egy mobilappal a születése után? Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel.

Az iOS és Android platformokra letölthető alkalmazás használata a UPC szerint pofonegyszerű, az appot a letöltést követően a MyUPC azonosító megadásával lehet igénybe venni. Az alkalmazás a telefon saját névjegyzékét használja, akárcsak a VoIP-célú appok többsége, a hangminőség pedig a szolgáltató szerint valamivel jobb, mint amit a hazánkban egyébként rendkívül népszerű Viber biztosít (az app használatához stabil 100 kbps sávszélességű kapcsolat ajánlott).

A virtuális mobilszolgáltatói piacra még idén belépni szándékozó szolgáltató a UPC Phone-nal tekintélyes méretű kavicsot dobott a vezetékes távközlési piac állóvízébe, a nagyok közül - jól felfogott üzleti érdekeinek megfelelően - eddig egyik cég sem ragadtatta magát arra, hogy vezetékes telefonszolgáltatását ily módon megnyissa. A UPC Phone kisebbfajta hadüzenet a mobilszolgáltatóknak is, melyek az alkalmazás használatát alighanem tiltani, illetve szűrni fogják a mobilentes hálózatukon - ahogy ezt teszik más VoIP-alkalmazások esetében.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 25. 14:25

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.