Szerző: Koi Tamás

2014. augusztus 13. 16:06

Okostelefonra költözött a UPC kábeltelefonja

A nagy magyarországi vezetékes távközlési szolgáltatók közül a UPC Magyarország egyedülálló megoldást kínál arra, hogy az előfizetők a vezetékes telefonszolgáltatásukon keresztül indíthassanak hívásokat - az okostelefonjuk segítségével.

Díjmentes, kiegészítő szolgáltatás keretén belül a UPC Magyarország nemrégiben lehetővé tette vezetékes telefonszolgáltatásra előfizető ügyfeleinek, hogy a szolgáltatást okostelefonjukkal is igénybe vegyék. A VoIP-alapú UPC Phone alkalmazás használatához - akárcsak más VoIP appoknál - aktív internetkapcsolatra van csupán szükség, a csatlakozást követően pedig az előfizetésben meghatározott percdíjakkal telefonálhat a felhasználó.

Mindez egyben azt is jelenti, hogy a UPC Phone-ról telefonáló előfizető nulla forintos percdíjjal hívhat nagyjából 400 ezer UPC kábeltelefonos számot, emellett egy előfizetéshez legfeljebb három készülék regisztrálható, melyek szintén ingyen hívhatják egymást. A szolgáltatást az összes UPC kábeltelefon-előfizetéssel igénybe lehet venni, köztük a hálózaton belül akár hálózaton kívül, sőt belföldi mobil irányba, netán egyes külföldi irányokba is teljes korlátlanságot biztosító UPC Nonstop tarifákkal is.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Az iOS és Android platformokra letölthető alkalmazás használata a UPC szerint pofonegyszerű, az appot a letöltést követően a MyUPC azonosító megadásával lehet igénybe venni. Az alkalmazás a telefon saját névjegyzékét használja, akárcsak a VoIP-célú appok többsége, a hangminőség pedig a szolgáltató szerint valamivel jobb, mint amit a hazánkban egyébként rendkívül népszerű Viber biztosít (az app használatához stabil 100 kbps sávszélességű kapcsolat ajánlott).

A virtuális mobilszolgáltatói piacra még idén belépni szándékozó szolgáltató a UPC Phone-nal tekintélyes méretű kavicsot dobott a vezetékes távközlési piac állóvízébe, a nagyok közül - jól felfogott üzleti érdekeinek megfelelően - eddig egyik cég sem ragadtatta magát arra, hogy vezetékes telefonszolgáltatását ily módon megnyissa. A UPC Phone kisebbfajta hadüzenet a mobilszolgáltatóknak is, melyek az alkalmazás használatát alighanem tiltani, illetve szűrni fogják a mobilentes hálózatukon - ahogy ezt teszik más VoIP-alkalmazások esetében.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról