Szerző: Barna József

2000. szeptember 8. 00:06

HWSW interjú Chris Donahue-val, az NVIDIA DR menedzserével

Mintegy egy hónappal ezelőtt írtam egy szerény és gyorsan összetákolt cikket T&L: forradalom vagy zsákutca címmel, mely cikk meg is jelent egy site-on, melynek nevét illő és istenes elfeledni ma már. E glosszában annak próbáltam a végére járni, hogy vajon a legújabb videóchipekbe implementált hardveres T&L egység valóban olyan időszerű technológiai újításnak tekintendő-e, mint azt fejlesztői állítják. A cikkre számos válasz érkezett, ezért úgy gondoltam, hogy kikérem e téma legavatottabb szakértőjének, az NVIDIA-nak a véleményét e dolgokról.

Mintegy egy hónappal ezelőtt írtam egy szerény és gyorsan összetákolt cikket 'T&L: forradalom vagy zsákutca' címmel, mely cikk meg is jelent egy site-on, melynek nevét illő és istenes elfeledni ma már. E glosszában annak próbáltam a végére járni, hogy vajon a legújabb videóchipekbe implementált hardveres T&L egység valóban olyan időszerű technológiai újításnak tekintendő-e, mint azt fejlesztői állítják. A cikkre számos válasz érkezett, ezért úgy gondoltam, hogy kikérem e téma legavatottabb szakértőjének, az NVIDIA-nak a véleményét e dolgokról.

Az angol eredeti itt olvasható.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról