:

Szerző: Koi Tamás

2012. augusztus 6. 13:54

Mindenkinek odaadja a Siri technológiáját a Nuance

Mostantól minden mobilos alkalmazásfejlesztőnek lehetősége adódhat arra, hogy a Siri-hez hasonló szövegfelismerő rendszerrel bővítse portfólióját.

A többek közt az Apple és a Samsung szövegfelismerő és kontextuskezelő rendszerének az alapjait megteremtő Nuance Communications bejelentette, hogy mostantól minden alkalmazásfejlesztő elérheti a cég robusztus szövegfelismerő és szövegértelmező rendszerét. A Nina névre keresztelt, elsősorban ügyfélszolgálati célokra használt alkalmazásokhoz ajánlott platform ugyanazt a technológiát használja, mint a Siri, vagy a Samsung S Voice.

A Nina a Nuance felhőalapú szövegfelismerő, írott szöveget beszéddé alakító, hangalapú azonosítást végző, valamint beszélt anyanyelv felismerő technológiáit egyaránt integrálja egy robusztus és sokrétű beszédfelismerésre és biztonsági célokra (hangazonosítás) egyformán használható rendszerbe. A fejlesztők szerint a most elérhetővé tett nyílt szoftverfejlesztői kit segítségével bármilyen alkalmazásfejlesztő könnyedén kiegészítheti mobilos szoftvereit a fent említett funkciókkal.

03:34
 

Nuance Nina Demo -- The Virtual Assistant for Mobile Customer Service Apps

Még több videó

Nyerd meg az 5 darab, 1000 eurós Craft konferenciajegy egyikét!

A kétnapos, nemzetközi fejlesztői konferencia apropójából a HWSW kraftie nyereményjátékot indít.

Nyerd meg az 5 darab, 1000 eurós Craft konferenciajegy egyikét! A kétnapos, nemzetközi fejlesztői konferencia apropójából a HWSW kraftie nyereményjátékot indít.

A Nuance által most bemutatott SDK egyike az első olyan, széles körben használt beszélt szöveg alapú megoldásoknak, mellyel a különböző iparágakban (távközlés, bankszektor, autóipar) érdekelt multik saját, a felhasználót felismerő, annak kérdéseit megértő virtuális asszisztenst rendelhetnek mobilos alkalmazásaikhoz. Az amerikai cég ehhez külön API-t is a felhasználók rendelkezésére bocsát (Nina Virtual Assistant API).

A Nina Virtual Assistant SDK egyelőre kizárólag angolul ért, azon belül is megkülönbözteti a brit, amerikai és ausztrál akcentusokat. A fejlesztők többnyelvű támogatást ígérnek az év hátralévő részére. A Nuance beszédfelismerő rendszereinek egyes komponensei egyébként magyarul is tudnak, valamint a cég nyelv- és dialektus független hangalapú azonosítási rendszerét használna július eleje óta a Magyar Telekom is a telefonos ügyfélszolgálatán.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 23:57

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.