Szerző: Bodnár Ádám

2010. október 28. 15:58

Az otthoni felhasználókra is koncentrál a VirusBuster

Frissíti termékkínálatát a VirusBuster, a vállalat új fejlesztésű keresőmotorral próbálja elcsábítani a prémium minőségre vágyó otthoni felhasználókat.

November elején jelennek meg a VirusBuster új keresőmotorjára épülő termékek, a vállalat új stratégiája mentén a lakossági piacra is szeretne betörni. Ennek érdekében jelentős fejlesztések történtek az ügyfélszolgálat területén, hogy elbírják a várhatóan megnövekedő terhelést.

A VirusBuster nem a tömegpiacra szeretne betörni, hanem azokat a lakossági felhasználókat célozza termékével, akik "prémium minőségre" vágynak, mondta el a HWSW-nek Székely Dániel, a vállalat termékmenedzsment-vezetője. A prémium minőség a VirusBuster értelmezése szerint azt jelenti, hogy maga a szoftver alaposan kitesztelt, problémamentesen működik, gyors, kevés erőforrással beéri, valamint egyedülálló módon magyar nyelvű gyártói támogatás is elérhető hozzá. Az új keresőmotor 50 százalékkal kevesebb memóriát igényel az elődnél, árulta el egy telefonos beszélgetés során Székely.

Színfalak mögött: így épül egy szoftverfejlesztő iroda

Betekintést nyújtunk olyan folyamatokba, melyek sokszor teljesen láthatatlanok a munkavállalók számára.

Színfalak mögött: így épül egy szoftverfejlesztő iroda Betekintést nyújtunk olyan folyamatokba, melyek sokszor teljesen láthatatlanok a munkavállalók számára.

"Alapkoncepciónk az volt, hogy a minőségből nem engedhetünk azért, hogy tömegekhez olcsón eljuttatható terméket produkáljunk. Nem kívántunk bekapcsolódni a piacon jellemző 'ki a legolcsóbb?' háborúba" - mondta Bozsó Julianna, a VirusBuster vezetője. "Azt viszont biztosra vehetik új felhasználóink, hogy védelmi rendszerük tökéletesen szolgálja majd otthoni és céges nyugalmukat."

A VirusBuster-termékeket használók számára az új keresőmotor automatikus frissítésként ingyenesen érkezik november 2-ától.

A kraftie a HWSW IT-karrierrel foglalkozó, immár sok tízezer IT szakembert mozgató meetup- és podcast-sorozata. Mostantól pedig már egy hírlevél is! Iratkozz fel Te is, ha szeretnél heti egyszer egy rövid, de értékes karrierfókuszú tartalmat kapni.

a címlapról