Szerző: Koi Tamás

2010. június 24. 15:29

Telefon lakossági ügyfeleknek is az EnterNetnél

Az EnterNet üzleti ügyfelei mellett immár lakossági előfizetőinek is kínál IP-alapú telefonszolgáltatást.

A EnterNet meglévő ügyfelei számára június 8-tól, új ügyfeleinek pedig június 14-től kínálja a VoIP-alapú vezetékes hangszolgáltatást, jelentette be ma a szolgáltató. A 30 ezer ADSL-ügyfél  internetelőfizetés és az IPTV-szolgáltatás mellé választhatja a szintén DSL-infrastruktúrát használó telefont, ha pedig az összes szolgáltatásra előfizetnek, a triple-play konstrukciók egyik legfőbb előnyeként kedvezményt kapnak.

Az integrált csomagokat az ügyfelek igényeik szerint maguk állíthatják össze. A legmegfelelőbb konstrukció kiválasztható és az így kapott kedvezmények mértéke kiszámítható az EnterNet honlapján található árkalkulátorral. A szolgáltató két hónapos tesztelési lehetőséget is biztosít valamennyi ügyfele számára, aki július 31-ig a tripleplay szolgáltatásra előfizet. Ezen ügyfelek mindenfajta kötöttségtől mentesen 30 napon belül lemondhatják a szolgáltatást.

"Cégünk a telefonszolgáltatás bevezetésével újabb lépést tett stratégiájának megvalósítása felé. Célunk, hogy ügyfeleink teljes körű szolgáltatást kedvező áron vehessenek igénybe vállalatunknál, valamennyi elérhető technológián a lehető legmagasabb színvonalú és versenyképes árú szolgáltatást biztosítsunk. A telefonszolgáltatás elindításával tovább egyszerűsíthetjük ügyfeleink életét” – mondta el Bauer Róbert, az EnterNet igazgatóságának elnöke.

A cég a hazai alternatív szolgáltatók körében elsők közt tavaly májusban vezette be portfóliójába a Magyar Telekom rendszerére épülő IPTV-t, a vállalat emellett mobilinternet-szolgáltatást is értékesít. A mostani triple-play konstrukcióban utóbbi szolgáltatás, vagyis a mobilinternet egyelőre nem szerepel, a cég ugyanakkor régóta kínálja kedvezményes csomagban vezetékes internet és mobilinternet szolgáltatását. Az Enternet az év végéig több ezer telefon-előfizetőt szeretne gyűjteni.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról