:

Szerző: Koi Tamás

2010. március 30. 15:06

Április végén nyit az első djuice-üzlet

Azt egyelőre továbbra sem tudni, mikor tervezi pontosan a Telenor márkanév és cégnév felvételét a Pannon GSM Távközlési Zrt., az ugyanakkor biztos, hogy a cég a márkaváltással együtt egy másik, fiatalok körében népszerű márkáját is új alapokra fogja helyezni.

A Pannon vezérigazgatója, Anders Jensen a cég márkaváltását bejelentő sajtótájékoztató kapcsán utalt rá, hogy a norvég tulajdonú vállalat a közeli jövőben markánsabban elkülöníti a djuice  szolgáltatásait. A kifejezetten a fiatal korosztályt célzó márka április végétől saját értékesítési és ügyfélszolgálati hálózatot kap, vagyis fokozatosan kivonul a jelenlegi, Pannon/Telenor értékesítési pontokról. Egyelőre nincs nyoma annak, hogy a szolgáltató más üzemeltető cég kezébe adná a djuice-t (erre eddig egyik Telenor-leánynál sem volt még példa), vagyis a djuice-ügyfelek továbbra is a Pannon ügyfelei maradnak.

Az első djuice értékesítési pont április 27-én nyílik a budapesti Allee bevásárlóközpontban, a boltnyitást azonban vélhetően több is követi majd a későbbiekben. A cégnek jelenleg hat saját tulajdonú bemutatóterme van országszerte, emellett országos hálózatot képező franchise-partnerek látják el az értékesítési és helyi ügyfélszolgálati feladatokat. A djuice értékesítési pont nyitásának lehetőségét minden bizonnyal a franchise-partnereknek számára is kiajánlja a Pannon.

\"\"

A djuice 2001-ben jelent meg először Norvégiában, majd 2003-ban érkezett Magyarországra, emellett további hat országban van jelen a fiatal korosztályt célzó termékeivel, szolgáltatásaival. A djuice hazánkban tavaly áprilisban esett át legutóbb jelentős arculatváltáson, mely a harmadik volt a márka történetében. A szolgáltatás akkor a fiatalok által kedvelt közösségi vonal felé nyitott, így például lehet a djuice-on keresztül MMS-t küldeni a Facebookra, de van a márkának saját közösségi oldala is djuice kit néven.

A djuice-hoz a Pannon saját, egyedi menüvel vagy külsővel ellátott mobilkészülékeket és mobilinternet-eszközöket is forgalomba hozott, igaz, a választék jelentős része átfedi egymást a két márka közt. A márkanevek jobb elkülönülésével várhatóan ez a kínálat is markánsabban eltér majd egymástól - erre jó példa az Alcatel X200-as típusú USB-modemje, mely Swarovski-kristályokkal kirakott, vagy metálfényű burkolatával rendkívül népszerű a tizenévesek körében.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 00:12

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.