:

Szerző: Koi Tamás

2010. január 7. 09:52

Eladta ADSL-ügyfélállományát a TvNetWork

Megvált ADSL és ADSL 3G (közvetlen hurokhozzáférésű) ügyfeleitől a TvNetWork - írja a Portfolio.hu. Az infrastruktúrát és az ügyfélbázist a Drávanet vette meg.

A 7808 ügyfélből álló bázist a lap értesülései szerint 117,12 millió forint értékben vásárolta meg a pécsi székhelyű cég, azaz minden előfizetőért 15 ezer forintot fizetett a Drávanet. A TvNetWork közleményében tudatta, hogy az ügyfelek után számított havi árbevétele átlagosan nagyjából  22 millió forintra rúgott.

A tranzakció kapcsán nyilvánossá vált, hogy a Drávanet a fenti összegen túl további 240 millió forintot fizetett az infrastruktúráért cserébe - a TvNetWorknek ADSL 3G nevű szolgáltatásai esetén ugyanis közvetlen hozzáférése volt a hurokhoz, vagyis a cég eszközeit közvetlenül a Magyar Telekom vagy az Invitel telefonközpontjaiba telepítették. A felvásárlás teljes értéke így megközelíti a 360 millió forintot.

Az internet mellett telefon- és kábeltelevíziós szolgáltatást is kínáló TvNetWork az ADSL mellett kábeles hálózaton és LAN-eléréssel is értékesít internethozzáférést, a vállalat 2001 óta kínál ilyen szolgáltatást. A cég tavalyelőtt egy szakmai és pénzügyi befektetőkből álló csoportban megpályázta a negyedik mobilszolgáltató megjelenésére kiírt pályázatot, tavaly év végén pedig 30 százalékos részesedést szerzett benne a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. - mely egyébként szintén indult a pályázaton.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.