Szerző: Koi Tamás

2009. november 5. 08:41

Hűségprogramot indított a Fujitsu

Noteszgépekre, asztali számítógépekre és monitorokra kiterjedő, hűségprogrammal egybekötött ingyenes terméktámogatást indított hazánkban a Fujitsu Technology Solutions.

A Fészek névre keresztelt szolgáltatást két partnerével, az Enternettel és a Serco Informatikai Kft-vel közösen nyújtja a Fujitsu. A cég partnerei által üzemeltetett üzletekben (ezek az úgynevezett \"Fészek pontok\") többek közt ingyenes rendszervisszaállítást és vírusirtást vállalnak, valamint hasonló jellegű problémákhoz nyújtanak segítséget, illetve ingyenes szaktanácsadást.

A vásárlónak ehhez csatlakoznia kell a Fészek hűségprogramhoz, melyhez néhány személyes adat megadásán túl a készülék gyári számának megadása is szükséges. A Fészek pontokban dolgozó szakembereket a Fujitsu folyamatosan képzi, így a cég ígérete szerint a vásárlók naprakész segítséget kapnak problémájuk elhárításához. A szolgáltatáshoz tartozó weboldalon emellett egy fórumot is üzemeltetnek, ahol a különböző termékköröknek megfelelően szekciókba rendezve tehetik fel kérdéseiket a vásárlók.

A Fujitsu Fészek pontok szervizpontként is üzemelnek, de ingyenes hibaelhárítást és tanácsadást nem csak jótállási időn belül nyújtanak az ügyfélnek - tudtuk meg Bozóki Tímeától, a Fujitsu marketingmenedzserétől. Az ügyfeleket jelenleg két budapesti Fészek pont várja, az egyik a Westend City Centerben, a másik Óbudán található.

Előbbi helyszínen nyílt tavaly októberben a Fujitsu (akkor még Fujitsu Siemens Computers) első márkaboltja a régióban. Ebben az üzletben továbbra is megtalálható a cég teljes fogyasztói termékkínálata. A Serco Kft. korábbi webshopja mellett mostantól személyesen is kiszolgálja az ügyfeleket.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról