Szerző: Koi Tamás

2009. szeptember 08. 10:02:00

Érkezik a HTC olcsó androidos telefonja is

Hamarosan újabb, a gyártó szerint a végletekig testre szabható készülékkel bővül a HTC kínálata. Az androidos Tattoo mind külsejét, mind a szoftvert tekintve a felhasználóhoz igazítható, legalábbis ezt ígéri a cég.

A korábban Click néven futó érintőkijelzős Tattoo a HTC második olyan készüléke lesz, mely a Hero-val együtt bemutatkozott Sense interfészt kapja majd - ez a felhasználói felület a gyártó korábbi ígérete szerint idővel az összes okostelefonon megjelenik majd. A testre szabható kezelőfelület mellett a gyártó bizonyos országokban lehetőséget ad a vásárlóknak arra, hogy a telefon külsejét is egyéni ízlésüknek megfelelően formálják át - ez vélhetően matricákkal, vagy egyedi festésű előlapokkal/hátlapokkal valósítható majd meg.

Az októberre várható telefon technikai részleteiről egyelőre semmit nem árul el a HTC, a Tattooról  legfeljebb annyit tudni, hogy valamivel kisebb lesz, mint a Hero, ugyanakkor a gyártó vélhetően egy teljesen más árszegmensbe is szánja a készüléket. Egyes, meg nem erősített információk szerint a telefon ára valahol 280 és 330 dollár közt mozog majd a bemutatásakor - ez napi árfolyamon átszámítva nagyjából hatvanezer forintnak felel meg.

\"\"

Az androidos készülékek elterjedését a HTC Tattoo mellett más kezdeményezések is elősegíthetik: a T-Mobile szeptember elején jelentette be, hogy piacra dobja a Huawei gyáraiban készülő T-Mobile Pulse-ot, mely egyes híresztelések szerint 80-85 ezer forintos bruttó listaáron kerülhet a boltokba.

Az olcsó telefonok megjelenése elengedhetetlen az Android szélesebb körű térnyeréséhez. Bár a platformot gründoló Open Handset Alliance-hez eddig szinte minden jelentős hardvergyártó csatlakozott, egyelőre csak elvétve találni Android-alapú készülékeket a piacon, ráadásul ezek többnyire drága, csúcskategóriás modellek.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 27. 03:41

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.