Szerzők: Kungl István, Bobor Szabolcs

2010. szeptember 22. 11:07

Tesztelő cikk-teszt-

sdasdgasdgasdg

asdg
asdg
asd
ga
sdg

 

-

ez itt a kotojel:aaaaaaaaaaaaaaa

ide bírok mindjárt valamit, meglátjuk, elmenti-e

asdfadsadsgad-sgadsgaassasaassadaadssadfasdgasdgasdg teszt auto saveaggfhg

teszt itt egy: & jelecske...

Anna véleménye

Szöveg ide kell írni a szöveget blabla blabla blabla

A szolgáltatóváltást megkönnyítő határozat 2007-ben lépett hatályba, és egyebek mellett kimondta, hogy tilos a fogyasztók indokolatlan megkülönböztetése. A vezetékes telefonpiacra kiterjedő szabályozásban szerepelt, hogy a Magyar Telekom - és más, úgynevezett jelentős piaci erejű szolgáltató - határozott időre szóló kiskereskedelmi szolgáltatásainál csak olyan mértékű kötbért szabhat meg, amely az előfizetői szerződés teljesítésére fordított költségekkel vagy a teljesítés során nyújtott kedvezményekkel arányos és indokolható.

 

A hatóság idén áprilisban jelentette be, hogy az NHH Tanácsa a határozat vélt megsértése miatt eljárást indít a Magyar Telekom ellen. A vizsgálatok az indokolatlanul kirótt kötbérekre és az ügyfeleknek kilátásba helyezett büntetés miatt elmaradt szolgáltatóváltás pénzügyi hatásaira is kiterjedtek. Az eljárás során megállapították, hogy a Magyar Telekom a kötbért vagy fix összegben, vagy például a Favorit díjcsomagok esetében a szerződésből hátralévő hónapok és egy meghatározott összeg szorzataként állapította meg - azaz a kötbér sem a már nyújtott kedvezménnyel, sem pedig a szerződés teljesítésére fordított költségekkel nem volt arányos és indokolható.

Az NHH Tanácsa által lefolytatott hatósági eljárás során bebizonyosodott, hogy a gyakorlatával a Magyar Telekom aránytalanul megnehezítette az előfizetők számára a szolgáltatóváltást, valamint a közvetítőszolgáltatók igénybevételét és ezzel korlátozta a piaci versenyt. A vizsgálat szerint a jogsértés ténylegesen több ezer, potenciálisan pedig többszázezer előfizetőt érinthetett.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

A bírság kiszabása mellett az NHH Tanácsa kötelezte a Magyar Telekomot, hogy a 2007-es határozat hatálya alá tartozó még érvényben lévő határozott idejű díjcsomagjai esetében az általa egyoldalúan kikötött kötbéreket 30 napon belül változtassa meg úgy, hogy azok az adott díjcsomag esetében fennálló előfizetői szerződés teljesítésére fordított költségekkel vagy a teljesítés során nyújtott kedvezményekkel indokolhatók és azokkal arányosak legyenek.

A döntés kapcsán kikértük a szolgáltató álláspontját is, amely Kommunikációs Igazgatóságán keresztül a következő nyilatkozatot juttatta el a HWSW részére: "A Magyar Telekom Nyrt. nem ért egyet a határozatban foglaltakkal, hisz az NHH korábbi határozatában előírt valamennyi kötelezettségét teljesítette, előfizetői között nem tett és nem tesz indokolatlan különbséget. A Magyar Telekom a határozattal szemben jogorvoslattal él." A határozat felülvizsgálati kérelmét a kihirdetéstől számított 15 napon belül adhatja be a cég a Fővárosi Bírósághoz. dsfsdfsdf

sdfsdfsdfsd ssssss

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról