Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Interjú a The Buggy című magyar autós játék fejlesztőivel

castor, 2004. április 02. 12:43
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

A magyarországi székhelyű A.S.K. Homework fejlesztőcsapat a tavalyi év végén jelentette be legújabb játékát, a The Buggy című autóversenyt. Interjúnkban Mezei Tibornak, a fejlesztőcsapat vezetőjének tettünk fel néhány érdekes kérdést a játék munkálataival kapcsolatban.

A magyarországi székhelyű A.S.K. Homework fejlesztőcsapat a tavalyi év végén jelentette be legújabb játékát, a The Buggy című autóversenyt. A fejlesztés egyik sajátossága, hogy a nagyobb cégektől eltérően ők folyamatosan figyelembe veszik a játékosok ötleteit és elvárásait.

A program minél szebb és részletesebb grafikai kivitelezése érdekében hozzávetõleg 200 000 poligont fogunk látni a képernyőn. A játékban 12 különböző alvázat találhatunk majd, melyekre szabadon építhetjük fel álmaink autóját. Később a részletesen kidolgozott kocsikat (egy-egy modell kb. 13-14000 poligonból áll) egyedi festéssel is elláthatjuk.

A hosszútávú játékélményt a rengeteg játékmód, és a 40 változatos pálya teremti meg, melyek közt megtalálhatóak lesznek a versenyszerű körpályák és teljesen nyitott off-road pályák is. Az egyes helyszíneken különböző időjárási viszonyok (pl.: eső, havazás) uralkodnak majd.

A változatos pályák kedvéért többfajta környezet (erdő, sivatag, mocsár, hegyvidék) szerepel majd a programban. De ha ezeket megunjuk, akkor egy beépített, könnyen használható tervezőprogram segítségével akár újakat is készíthetünk magunknak, és ezekhez a saját magunk által rajzolt textúrákat és tárgyakat is importálhatjuk.

Verseny közben többfajta sérülés is érheti a járművünket. Egy nagyobb bukkanó után például elhagyhatjuk az alkatrészeket, de akár defektet is kaphatunk a földetéréskor.

A többjátékos lehetõségeket a helyi hálózaton és az interneten keresztül is kihasználhatjuk, ahol egyéni autókkal indulhatunk a versenyeken. De arra is lesz lehetőség, hogy a könnyen kezelhetõ pályaszerkesztõvel, egyedi pályákat tervezzünk, melyeket később barátainkkal együtt próbálhatunk ki.

Interjúnkban Mezei Tibornak, az A.S.K. Homework fejlesztőcsapat vezetőjének tettünk fel néhány érdekes kérdést a játék munkálataival kapcsolatban.

A cikk több oldalból áll:
Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.