Szerző: Dojcsák Dániel

2009. április 23. 10:11

Eladták az Addel.hu-t

170 webáruházzal évi 1 milliárd forint forgalmat bonyolít az Addel.hu e-kereskedelmi gyűjtőszájt, melyet az alapító-tulajdonos 100 százalékban értékesített a Habostorta Kft.-nek. A 2002-ben indult szolgáltatás alapkoncepciója az volt, hogy a vevők számára könnyen használható, a kereskedő számára pedig alacsony költségen üzemeltethető felületet adjon az akkoriban még épphogy bimbózó elektronikus kereskedelemhez.

\"Az Addel sikere az egyszerűségében rejlik. Segítségével bárki indíthat webáruházat, kiléphet termékével a világhálóra, és a látogatottságról mi gondoskodunk\" - fogalmazott Weiler Péter, a Habostorta ügyvezető igazgatója.Az új tulajdonos úgy véli, hogy a gazdasági válság csak felerősítette az e-kereskedelem jelentőségét. A forgalom hónapról hónapra emelkedik, hiszen ebben a környezetben lehet a legolcsóbban az extra költségek megfizetése nélkül kereskedni, így nyilván számukra is csábító lehetett a népszerű szolgáltatás.

A Habostorta klasszikus közösségi- és tartalomszolgáltatónak számít a magyar online piacon, a vicces képektől a társkeresőn át a chatig számos, évek óta népszerű szolgáltatása van. Az Addel.hu megvásárlása mindkét oldal számára gyümölcsöző üzletnek ígérkezik, hiszen az elektronikus kereskedelmi megoldás az eddiginél jóval nagyobb célközönséget érhet majd el, a Habostorta csoport pedig egy eddig érintetlen területre lép be, s gazdagítja a portfólióját.

Az ígéretek szerint a kereskedőknek nyújtott szolgáltatások mellett a \"vásárlói élményt\" is fejleszteni kívánja a vevő. \"Megkeressük azokat a szinergiákat, amelyek köztünk és az Addel, valamint az Addel különböző áruháztulajdonosai között is fennállnak. Gondolok itt például a futárcégek vagy éppen a logisztikai partnerek, illetve a fizetési csatornák megversenyeztetésére\" -- mondta Weiler. \"De legalább ennyire fontos, hogy a kereskedőket úgy segítsük hozzá a reklámhoz, hogy azon profitot realizáljanak. Az Addel pedig ebben erős, olyan platform, ahol mindenki jól jár, és nem közép, vagy rövidtávon, hanem azonnal\".

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.

a címlapról

repairwashing

6

Keserű véget ért a Samsung-iFixit frigy

2024. május 24. 11:58

A független javítócég szerint a koreaiak rendkívül megnehezítették a könnyű javítást lehetővé tevő együttműködést.