Szerző: Koi Tamás

2009. január 30. 15:03:39

Miskolcon nyit regionális ügyfélszolgálati központot a Vodafone

Miskolcon jön létre a Vodafone Regionális Ügyfélszolgálati Központja (Regional Customer Service Centre), mely a szolgáltató reményei szerint idővel más országok kiszolgálására is alkalmassá válhat. A miskolci központ májusban nyit, de csak másfél-két év múlva működik majd teljes kapacitással -- ekkor nagyjából háromszáz munkavállalót alkalmaz majd itt a cég.

[HWSW] Miskolcon jön létre a Vodafone Regionális Ügyfélszolgálati Központja (Regional Customer Service Centre), mely a szolgáltató reményei szerint idővel más országok kiszolgálására is alkalmassá válhat. A miskolci központ májusban nyit, de csak másfél-két év múlva működik majd teljes kapacitással -- ekkor nagyjából háromszáz munkavállalót alkalmaz majd itt a cég.

"Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ helyszínéül azért Miskolcra esett választásunk, mivel fontosnak tartjuk, hogy ne csak a fővárosban bővítsünk, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is újabb munkalehetőségeket teremtsünk" -- mondta el dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. "Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonala miatt hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő-utánpótlás, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál, hiszen kedvezményekkel és rugalmas hozzáállással segíti a letelepülni szándékozókat" -- tette hozzá a cégvezető.

A Vodafone így a kedvezőtlennek számító gazdasági helyzet ellenére a tervek szerint idén tovább bővíti alkalmazotti körét Magyarországon. A brit tulajdonú szolgáltató hazai leányvállalatánál jelenleg mintegy ezerkétszáz munkavállaló dolgozik, a létszám azonban az új központ létrehozásával és a szintén jelentős bővítés előtt álló, a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.

Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ kialakításával a Vodafone állítása szerint a piaci elvárásoknak megfelelő, a korábbiaknál hatékonyabb, alacsonyabb költséggel üzemelő, magasabb ügyfélszolgálati kiszolgálást biztosítható majd. Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a Vodafone Szolgáltató Központhoz hasonlóan a későbbiekben más Vodafone országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet. Az észak-magyarországi városba telepítendő funkciók részletes és pontos meghatározása a következő hónapok feladata, ugyanakkor a tervek közt szerepel a teljeskörű ügyfélszolgálati funkciók, beleértve a Call Center és egyéb speciális területeket lefedő egységek létrehozása -- tájékoztatta lapunkat a szolgáltató.

a címlapról

Hirdetés

Éles a HWSW mobile! programja

2019. november 11. 23:39

A legnagyobb hazai digitális termékfejlesztési konferencia 5 szekcióval, 90 előadóval, dedikált workshop nappal várja a látogatókat.