Szerző: Dojcsák Dániel

2008. december 18. 13:49

Lakossági hangszolgáltatást indít az Externet

Lakossági hangszolgáltatást indít az Externet, melyet az előfizetők a meglévő vezetékes telefonvonalakun keresztül vehetnek majd igénybe, hűségidő aláírása és havi előfizetési díj fizetése nélkül.

[HWSW] Lakossági hangszolgáltatást indít az Externet, melyet az előfizetők a meglévő vezetékes telefonvonalakun keresztül vehetnek majd igénybe, hűségidő aláírása és havi előfizetési díj fizetése nélkül.

A korábban is elérhető Megafone díjcsomagot anno üzleti előfizetők számára hozták létre, a cég elnök-vezérigazgatójának nyilatkozata szerint pedig hamar népszerűvé vált, amiatt, hogy használata semmiben nem különbözik a hagyományos telefonszolgáltatás használatától, és azonnal érezhető megtakarítást eredményez.

Ennek nyomán készült el az otthoni előfizetőknek szóló ajánlat, a Megafone Home csomag. A szerződéskötéshez mindössze arra van szükség, hogy a cég honlapján lévő rendelőt kitöltve túljussanak az adminisztráción az ügyfelek, majd az alapszolgáltató ezt követően automatikusan átirányítja a hívásokat az Externet hálózatába, innentől kezdve pedig már az alternatív szolgáltató számláz.

Az Externet ajánlata nem teljes-hurokátengedésen alapuló szolgáltatás, hanem közvetítőválasztásos ajánlat, tehát az eredeti előfizetés megléte is szükséges, illetve természetesen megmarad az eredeti telefonszám is. Kiemelendő, hogy az Externet hálózatán keresztül bonyolított hívásokat és azok költségeit az ügyfelek valós időben követhetik egy webes felületen keresztül, ami még a mobilszolgáltatóknál sem jellemző gyakorlat.

A Megafone Home jelenleg az ország csak bizonyos területein, a Magyar Telekom szolgáltatási területein vehető igénybe, s ehhez az Externet saját telefon tranzit főközpontot állított üzembe, ami közvetlen kapcsolatot jelent az inkumbens szolgáltatókkal. Az eredetileg DSL-szolgáltatóként indult társaság a fenti hangszolgáltatásokon kívül még mikrohullámú internetkapcsolatokat is értékesít, illetve a domain- és hosting szolgáltatásban is érdekelt, s jelenleg közel 50 ezer ügyfelet számlál.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról