Szerző: Dojcsák Dániel

2008. október 31. 17:56

Megjutalmazza a Vodafone feltöltőkártyás ügyfeleit

Új feltöltőkártyás tarifacsomagot vezet be november 1-től a Vodafone Magyarország, mellyel célja az elmúlt években elburjánzott tarifacsomagok letisztítása, egyszerűvé tétele. A megújuló Vitamax rendszer lerázza magáról az eddigi szerteágazó csomagstruktúrát, s helyette mindössze három alaptarifa marad, melyet a kiegészítő opciókkal lehet majd testreszabni.

[HWSW] Új feltöltőkártyás tarifacsomagot vezet be november 1-től a Vodafone Magyarország, mellyel célja az elmúlt években elburjánzott tarifacsomagok letisztítása, egyszerűvé tétele. A megújuló Vitamax rendszer lerázza magáról az eddigi szerteágazó csomagstruktúrát, s helyette mindössze három alaptarifa marad, melyet a kiegészítő opciókkal lehet majd testreszabni.

A jelenleg érvényben lévő nyolc különböző Vitamax tarifacsomag helyett novembertől a Vodafone új ügyfelei három alaptarifából választhatnak, melyekhez az előfizetéses Select konstrukcióhoz hasonlóan szabadon válogathatják össze a kiegészítő bónuszokat plusz havidíj ellenében. A csomagváltók ezt követően szintén csak az új tarfikák közül váltogathatnak.

A Vitamax Standard teljesen egységes 39 forintos díjat kínál a hívások percdíjára és az sms üzenetekre egyaránt, a céliránytól és időszaktól függetlenül, míg a Vitamax Klub a főként szűk családdal barátokkal kommunikálóknak kínál szintén egységes 19 forintos díjakat, de kizárólag hálózaton belül. A harmadik konstrukció a Vitamax Party, ami természetesen a fiatalokat célozza meg, itt az esti- és hétvégi időszakokra, de minden hálózatba érvényes a kedvezményes díjszabás, ami 29 forint, illetve az sms-ek mindenkor 19 forintba kerülnek.

Az igazi újdonság, amire a DDB által kreált humoros reklámkampány is épít, az a "jutalom" fogalma. Rózsa és Robin, azaz Rózsa Sándor és Robin Hood a történet szerint elveszi a "gazdag előfizetésesektől a kedvezményeket és jutalomként szétosztja a szegény feltöltőkártyások között". Komolyabb formában a Vodafone marketing vezetése az új csomagok bevezetése előtt végzett némi piackutatást, és úgy találta, hogy a prepaid ügyfelek úgy érzik, nincsenek megbecsülve, ők valamivel kevesebbek, mint az előfizetésesek -- pedig csak másképp egyenlítik ki számlájukat.

A Rózsa és Robin által osztott jutalmak tehát a prepaid előfizetők kényeztetését szolgálják: aki az új tarifacsomagok bármelyikét választja, és minimum 3000 forinttal tölti fel egyenlegét, az jutalomban részesül. Jelenleg két jutalom közül lehet választani: a Jutalom Hétvége keretében a következő hónapban hétvégenként díjmentes minden hálózaton belüli hanghívás, míg a Jutalom SMS a következő egy hónapra 30 ingyen üzenet elküldését teszi lehetővé. Emellett mostantól a Vitamax ügyfelek is választhatnak az előfizetésesekhez hasonlóan extra opciókat. Így az SMS25 és SMS100 csomagok mellett a Hétvégi Percek, Románia csomag, Kedvenc szám, illetve az 5 Szám Féláron opciók választhatóak.

Sandra Sommerkorn, a Vodafone Magyarország felelős marketing vezetője elmondta, hogy ezzel a váltással főként a többi szolgáltató feltöltőkártyás ügyfeleit célozzák meg, illetve valóban több megbecsülést szánnak a prepaid ügyfeleknek is, akik a teljes bázis 55 százalékát képezik, vagyis a cég bevételeinek markáns része érkezik tőlük. Az új díjcsomagok és az opciók tovább motiválják a pre-paid előrefizetőket arra, hogy több szolgáltatást vegyenek igénybe.

Lapunk kérdésére Sommerkorn elárulta, hogy egyelőre nem tervezik, hogy a megújult hangcsomagok mellé megújult adatcsomagok is párosuljanak, illetve Magyarországon jó ideig még nem várható "egybecsomagolt" hang+adat páros. Jelenleg nem érzik felkészültnek a piacot arra, hogy az USA-ban a T-Mobile G1 mellé adott korlátlan csomagokhoz hasonlót vezessenek be itthon, közölte Sommerkorn. Az adatcsomagok evolúciója így inkább az előfizetéses konstrukciókban zajlik.

Csatlakozz partnerprogramunkhoz, mi pedig ajánlunk ügyfeleinknek, ezenkívül egyedi kedvezményeket is adunk webhosting csomagjainkra. Próbáld ki ingyenesen az Aruba Cloud-ot, most 40 ezer forint értékű vouchert adunk!

a címlapról

Hirdetés

AI az IT-ban: ennek már fele sem tréfa

2025. június 15. 23:51

Az AI technológiai és munkaerőpiaci hatásai az informatikában (2025) címmel érkezik az idei első kraftie meetup június 16-án.