Szerző: Dojcsák Dániel

2008. október 31. 17:56

Megjutalmazza a Vodafone feltöltőkártyás ügyfeleit

Új feltöltőkártyás tarifacsomagot vezet be november 1-től a Vodafone Magyarország, mellyel célja az elmúlt években elburjánzott tarifacsomagok letisztítása, egyszerűvé tétele. A megújuló Vitamax rendszer lerázza magáról az eddigi szerteágazó csomagstruktúrát, s helyette mindössze három alaptarifa marad, melyet a kiegészítő opciókkal lehet majd testreszabni.

[HWSW] Új feltöltőkártyás tarifacsomagot vezet be november 1-től a Vodafone Magyarország, mellyel célja az elmúlt években elburjánzott tarifacsomagok letisztítása, egyszerűvé tétele. A megújuló Vitamax rendszer lerázza magáról az eddigi szerteágazó csomagstruktúrát, s helyette mindössze három alaptarifa marad, melyet a kiegészítő opciókkal lehet majd testreszabni.

A jelenleg érvényben lévő nyolc különböző Vitamax tarifacsomag helyett novembertől a Vodafone új ügyfelei három alaptarifából választhatnak, melyekhez az előfizetéses Select konstrukcióhoz hasonlóan szabadon válogathatják össze a kiegészítő bónuszokat plusz havidíj ellenében. A csomagváltók ezt követően szintén csak az új tarfikák közül váltogathatnak.

A Vitamax Standard teljesen egységes 39 forintos díjat kínál a hívások percdíjára és az sms üzenetekre egyaránt, a céliránytól és időszaktól függetlenül, míg a Vitamax Klub a főként szűk családdal barátokkal kommunikálóknak kínál szintén egységes 19 forintos díjakat, de kizárólag hálózaton belül. A harmadik konstrukció a Vitamax Party, ami természetesen a fiatalokat célozza meg, itt az esti- és hétvégi időszakokra, de minden hálózatba érvényes a kedvezményes díjszabás, ami 29 forint, illetve az sms-ek mindenkor 19 forintba kerülnek.

Az igazi újdonság, amire a DDB által kreált humoros reklámkampány is épít, az a "jutalom" fogalma. Rózsa és Robin, azaz Rózsa Sándor és Robin Hood a történet szerint elveszi a "gazdag előfizetésesektől a kedvezményeket és jutalomként szétosztja a szegény feltöltőkártyások között". Komolyabb formában a Vodafone marketing vezetése az új csomagok bevezetése előtt végzett némi piackutatást, és úgy találta, hogy a prepaid ügyfelek úgy érzik, nincsenek megbecsülve, ők valamivel kevesebbek, mint az előfizetésesek -- pedig csak másképp egyenlítik ki számlájukat.

A Rózsa és Robin által osztott jutalmak tehát a prepaid előfizetők kényeztetését szolgálják: aki az új tarifacsomagok bármelyikét választja, és minimum 3000 forinttal tölti fel egyenlegét, az jutalomban részesül. Jelenleg két jutalom közül lehet választani: a Jutalom Hétvége keretében a következő hónapban hétvégenként díjmentes minden hálózaton belüli hanghívás, míg a Jutalom SMS a következő egy hónapra 30 ingyen üzenet elküldését teszi lehetővé. Emellett mostantól a Vitamax ügyfelek is választhatnak az előfizetésesekhez hasonlóan extra opciókat. Így az SMS25 és SMS100 csomagok mellett a Hétvégi Percek, Románia csomag, Kedvenc szám, illetve az 5 Szám Féláron opciók választhatóak.

Sandra Sommerkorn, a Vodafone Magyarország felelős marketing vezetője elmondta, hogy ezzel a váltással főként a többi szolgáltató feltöltőkártyás ügyfeleit célozzák meg, illetve valóban több megbecsülést szánnak a prepaid ügyfeleknek is, akik a teljes bázis 55 százalékát képezik, vagyis a cég bevételeinek markáns része érkezik tőlük. Az új díjcsomagok és az opciók tovább motiválják a pre-paid előrefizetőket arra, hogy több szolgáltatást vegyenek igénybe.

Lapunk kérdésére Sommerkorn elárulta, hogy egyelőre nem tervezik, hogy a megújult hangcsomagok mellé megújult adatcsomagok is párosuljanak, illetve Magyarországon jó ideig még nem várható "egybecsomagolt" hang+adat páros. Jelenleg nem érzik felkészültnek a piacot arra, hogy az USA-ban a T-Mobile G1 mellé adott korlátlan csomagokhoz hasonlót vezessenek be itthon, közölte Sommerkorn. Az adatcsomagok evolúciója így inkább az előfizetéses konstrukciókban zajlik.

Előfizetési lehetőség a NetAcademia és a Training360 mind a 600 online tanfolyamára 1 éven át 1 tanfolyam áráért. Siess, ez az őrült ajánlat csak október 31-ig él!

a címlapról