Szerző: Bodnár Ádám

2008. június 26. 14:02

T-Home néven lesz elérhető a Magyar Telekom összes vezetékes lakossági szolgáltatása

A németországi példához hasonlóan Magyarországon is a T-Home váltja a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat, ősztől a Magyar Telekom összes lakossági vezetékes szolgáltatása ezen a néven lesz elérhető.

[HWSW] A németországi példához hasonlóan Magyarországon is a T-Home váltja a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat, ősztől a Magyar Telekom összes lakossági vezetékes szolgáltatása ezen a néven lesz elérhető.

A szolgáltató célja, hogy az összes lakossági vezetékes szolgáltatását egy márkanév alatt kínálja, és ezzel egyszerűsítse az ügyfelek tájékozódását, illetve hatékonyabban tudja kommunikálni a széles termék- és szolgáltatáskínálatát. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati T, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is.

"Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között" -- mondta a bejelentés kapcsán Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője. "A változás sokkal többet jelent egyszerű arculatváltásnál, a T-Home márka még színvonalasabb kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál majd" -- tette hozzá Winkler.

Németországban tavaly tavasszal kezdődött meg az a folyamat, amely most Magyarországon is lezajlik. A Deutsche Telekom a lakossági szolgáltatásait a T-Home márkanév alatt fogta össze, az üzleti szolgáltatásokat pedig T-Systems név alatt kínálja azóta. Egyedül a T-csoport harmadik pillére, a T-Mobile maradt változatlan. Egyelőre a hazai márkaváltás részletei nem ismertek, azokat a Magyar Telekom hamarosan véglegesíti és kommunikálja. A márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és EBITDA iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról