Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Új Amilo sorozattal mutatkozik be a Fujitsu Siemens Computers új dizájnja

Ady Krisztián, 2008. június 04. 14:45
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

A Fujitsu Siemens Computers új noteszgépsorozattal vezeti be az IDEO tervezőstúdóval másfél-két év alatt létrehozott formanyelvét, dizájnját, koncepcióját. Az Amilo 3000 sorozat első tagja júliusban, az AMD ma bejelentett Puma platformjával érkezik majd, közép-felsőkategóriás példányokban.

[HWSW] A Fujitsu Siemens Computers új noteszgépsorozattal vezeti be az IDEO tervezőstúdóval másfél-két év alatt létrehozott "formanyelvét", dizájnját, koncepcióját. Az Amilo 3000 sorozat első tagja júliusban, az AMD ma bejelentett Puma platformjával érkezik majd, közép-felsőkategóriás példányokban.

Erősebb brand

Poros Gábor, a Fujitsu Siemens Computers Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az új dizájntól a brand megerősítését várja, illetve azt, hogy a vásárlók tudatosabban és könnyebben választhassanak a különböző funkcionalitású termékek közül. Az év végéig a Fujitsu Siemens Computers 50, a fenti koncepció szerint épített terméket dob a piacra, és ezek döntő többsége Magyarországon is hozzáférhető lesz.

Az új dizánt többek között magyar felhasználók interjúzásával is tesztelték, Holler László, a lakossági üzletág kereskedelmi igazgatója szerint a magyar vevők véleményét éppúgy figyelembe vették, mint a cég szakembereinek jelzéseit. Ezek közé tartoznak például a különböző csatlakozók elhelyezésével kapcsolatos javaslatok, amelyek végül az egész portfolióban megvalósított egységes elrendezésben tükröződtek vissza.

Amilo 3000

Amilo Notebook P

A hazai piacon első körben a közép- és felsőkategóriás lakossági notebookok lesznek kaphatók, a P-sorozatot követi majd az S, és X is. A korábbinál robusztusabb, "a minőséget utolérő" kivitelű tetszetősebb, alacsonyabb árfekvésű hordozható számítógépek karácsony előtt érkeznek. A lakossági piacra szánt notebookok és PC-k mellett a hasonló dizájnú, fehér-fekete kontraszt helyett antracit-fekete és fekete-zöld színvilágú professzionális hordozható, valamint az asztali számítógépek és a szerverek is hozzáférhetőek lesznek fogyasztói igények szerint.

Az új Amil-sorozat árával kapcsolatban elhangzott, hogy bár egy nemzetközi kutatás eredményei szerint a vevők a trendibb notebookokért akár 15 százalékkal magasabb árat is szívesen megadnának azonos műszaki színvonal mellett, a hazai végfelhasználói árak ilyen arányú növekedést meg sem fognak közelíteni.

Portfólió

A dizájn megalkotásában segédkezett a Palo Alto-i, londoni és müncheni központtal működő nemzetközi formatervezési és innovációs tanácsadócég, az IDEO is. A komplett koncepció előírja például, hogy számítógép interfészei, így például az elölről hozzáférhető port és kártyaolvasó, csakúgy mint az egér és az USB-memória – a PC-ktől a laptopokig, minden eszköznél a fekete színű részen helyezkedik el. A gépek kicsit vastagabbak is a vártnál, ez az átdolgozott, hatékonyabb, csendesebb hűtés ára. Az érintő vezérlőgombokat alkalmazásgombok egészítik ki.

A Fujitsu Siemens Computers ügyfélvizsgálatai szerint az új formaterv magas szintű márkaismertséget garantál, a megkérdezettek 80 százaléka azonnal felismerte a Fujitsu Siemens Computers termékét, mely alátámaszthatja Poros Gábor ügyvezető igazgató várakozásait a lépéssel kapcsolatosan.